AMAZON Desguinlei 100, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • K. C. Aan AMAZON

    Beste, Ik heb op 17 juli een laptop besteld bij Amazon.com van Amazon als verkoper. Na een maand viel hij ineens uit. Na verschillende keren te resetten en opnieuw drivers te installeren heb ik niet opgelost gekregen, ik heb ook hulp gezocht van de Acer community en niets helpt, toen ik vermeldde dat er koelpasta vanonder de koelplaat kwam, kreeg ik het antwoord dat dit waarschijnlijk een hardwareprobleem is. Als ik de grafische kaart activeer crashed de pc. Ik heb hun gecontacteerd op 29 augustus, ik was te laat om het product terug te sturen, maar ze stelden me gerust dat ze zeker konden helpen. Ze hebben me doorgestuurd naar Acer America, die kon mij niet helpen omdat ik geen adres heb in America/Canada. Acer Belgium geeft geen garantie omdat het product uit America komt. Ik heb dit bij Amazon.com gemeld en zij gingen mij iets laten weten binnen de 48u. Een week later op 11 augustus heb ik zelf opnieuw contact gezocht, Ze hebben mij opnieuw voortgestuurd naar Acer, het komt er op neer dat ik geen garantie heb buiten America/Canada.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik heb op 17 juli een laptop besteld bij Amazon.com van Amazon als verkoper. Na een maand viel hij ineens uit. Na verschillende keren te resetten en opnieuw drivers te installeren heb ik niet opgelost gekregen, ik heb ook hulp gezocht van de Acer community en niets helpt, toen ik vermeldde dat er koelpasta vanonder de koelplaat kwam, kreeg ik het antwoord dat dit waarschijnlijk een hardwareprobleem is. Als ik de grafische kaart activeer crashed de pc. Ik heb hun gecontacteerd op 29 augustus, ik was te laat om het product terug te sturen, maar ze stelden me gerust dat ze zeker konden helpen. Ze hebben me doorgestuurd naar Acer America, die kon mij niet helpen omdat ik geen adres heb in America/Canada. Acer Belgium geeft geen garantie omdat het product uit America komt. Ik heb dit bij Amazon.com gemeld en zij gingen mij iets laten weten binnen de 48u. Een week later op 11 augustus heb ik zelf opnieuw contact gezocht, Ze hebben mij opnieuw voortgestuurd naar Acer, het komt er op neer dat ik geen garantie heb buiten America/Canada.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 1178,68

    Schadevergoeding

    Vervanging

    Herstelling

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)