Gereserveerde parking niet beschikbaar, extra kosten niet vergoed

ALLO PARK


Deze klacht is Publiek

  • M. D. Aan ALLO PARK

    Beste, op 14/01/2019 reserveerde ik via de website van allopark een parkeerplaats nabij de luchthaven van Zaventem van 7 tem 20 augustus. Ik betaalde deze onmiddellijk en kreeg hiervan ook bevestiging. Op 6 augustus voerde ik een wijziging door (verandering van auto) en opnieuw werd dit bevestigd. Toen we echter op 7 augustus 's morgens aankwamen bij de parking bleek er hier in eerste instantie niemand te zijn, en toen we uiteindelijk toch iemand te pakken kregen bleek dat deze parking volzet was. Volgens de persoon in kwestie was dit reeds meermaals gemeld aan de boekingskantoren. Dat betekende dus dat we geen andere keuze hadden dan uit te wijken naar een (duurdere) parking aan de luchthaven zelf. Ik contacteerde daarom onmiddellijk allopark om dit te melden met de vraag om naast de oorspronkelijke betaling ook de nieuwe kosten te vergoeden. Dit werd echter steeds geweigerd. Zij schuiven hun verantwoordelijkheid steeds af op de parkinguitbater. De vraag om me in contact te brengen met dit bedrijf werd echter ook genegeerd/geweigerd. Uiteindelijk meldde men dat alles in orde was voor de terugbetaling, die ook nog eens 2 weken en 2 herinneringsmails op zich liet wachten. En waarbij enkel het originele bedrag terugbetaald werd. Totaal onaanvaardbaar naar mijn mening.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, op 14/01/2019 reserveerde ik via de website van allopark een parkeerplaats nabij de luchthaven van Zaventem van 7 tem 20 augustus. Ik betaalde deze onmiddellijk en kreeg hiervan ook bevestiging. Op 6 augustus voerde ik een wijziging door (verandering van auto) en opnieuw werd dit bevestigd. Toen we echter op 7 augustus 's morgens aankwamen bij de parking bleek er hier in eerste instantie niemand te zijn, en toen we uiteindelijk toch iemand te pakken kregen bleek dat deze parking volzet was. Volgens de persoon in kwestie was dit reeds meermaals gemeld aan de boekingskantoren. Dat betekende dus dat we geen andere keuze hadden dan uit te wijken naar een (duurdere) parking aan de luchthaven zelf. Ik contacteerde daarom onmiddellijk allopark om dit te melden met de vraag om naast de oorspronkelijke betaling ook de nieuwe kosten te vergoeden. Dit werd echter steeds geweigerd. Zij schuiven hun verantwoordelijkheid steeds af op de parkinguitbater. De vraag om me in contact te brengen met dit bedrijf werd echter ook genegeerd/geweigerd. Uiteindelijk meldde men dat alles in orde was voor de terugbetaling, die ook nog eens 2 weken en 2 herinneringsmails op zich liet wachten. En waarbij enkel het originele bedrag terugbetaald werd. Totaal onaanvaardbaar naar mijn mening.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 143,00

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)