back

Teveel betaald gedurende 14 jaren

FARYS Gent
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. S.

aan: FARYS

30/08/2019

Beste, Wij zijn op 22/05/2005 in onze huidige woning gaan wonen. De wateraansluiting werd op mijn naam geopend bij Farys. Vanaf dan zijn wij gefactureerd geweest voor verbruik zonder gedomicilieerde terwijl wij 10 jaar met 3 gedomicilieerd waren en de laatste 4 jaar zelfs met 4. Hiervoor krijg je normaal een tarief vermindering van 30m3 per gedomicilieerde aan basistarief. Gevolg dat wij al die jaren te veel hebben betaald. Farys is hiervan op de hoogte gesteld en kan maar 2 jaar teruggaan om terug te betalen. Vind dit wel niet kunnen. Toen ons huisnummer verleden jaar wijzigde waren zij hiervan direct op de hoogte maar dat er een gezin op dit adres woonde niet... Kunnen wij hieraan iets doen? Graag jullie bijstand. Met vriendelijke groeten, Jessica Sarlet

Gewenst oplossing

  • Rechtzetting en terugbetaling van 14 jaar

Berichten (1)

FARYS

aan: J. S.

30/08/2019

Geachte klant, Wij hebben uw bericht goed ontvangen en zullen dit zo spoedig mogelijk behandelen. Mogen wij u vragen uw e-mail niet opnieuw te versturen, we verliezen uw vraag zeker niet uit het oog. Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Met vriendelijke groeten, FARYS klantendienst Onek de snelste manier om je klantzaken te regelen: via My FARYS, ons online klantenportaal op TMVW - opdrachthoudende vereniging - Maatschappelijke zetel: Stropstraat 1- 9000 Gent RPR Gent - KBO BTW BE 0200.068.636 - Belfius BE61 0910 1709 0217 - BIC: GKCCBEBB ************************************************************************************************************************ Si vous habitez dans une commune à facilités (Drogenbos, Linkebeek, Renaix ou Wemmel), vous trouvez la traduction de cet e-mail sur: .