Problemen met terugbetaling Vestiville

Behandeld door Test-Aankoop

VESTIVILLE


Deze klacht is Publiek

  • M. S. Aan VESTIVILLE

    Beste, Ik bestelde mijn weekend ticket en camping ticket op 28 mei 2019 om 18:51. Hiervoor heb ik 221 euro betaald. Jammer genoeg is het festival Vestiville niet kunnen doorgaan. Eventbrite, de site waarop ik mijn parking ticket op heb gekocht, had zoals beloofd enkele dagen, 1 juli 2019 om precies te zijn, na het festival mijn geld al terug gestort. Festticket kwam jammer genoeg die belofte niet na dus ik wacht na bijna 2 maanden nog steeds op mijn 221 euro ... Mijn geduld begint echt op te geraken. Natuurlijk had ik de site Festticket enkele keren gecontacteerd, maar ze zeiden telkens hetzelfde. "We are still working on it - as soon as we have an update we will send you an email. I would like to apologize for the delay and inconvenience caused. Festicket has been contractually commissioned by the festival organizers to sell tickets on their behalf. As a ticket agent, we had to pay the organizers for the tickets before the event, which we did. Our team is currently working hard with lawyers in Belgium and local authorities to sue the organizers of VestiVille to recover these funds immediately. Our customers are our top priority and we look forward to recovering these funds allowing us to refund all tickets as quickly as possible." Eerlijk gezegd heb ik bang dat ik nooit meer mijn geld ga terug zien... Hopelijk kunnen jullie mij erbij helpen. Alvast bedankt!

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik bestelde mijn weekend ticket en camping ticket op 28 mei 2019 om 18:51. Hiervoor heb ik 221 euro betaald. Jammer genoeg is het festival Vestiville niet kunnen doorgaan. Eventbrite, de site waarop ik mijn parking ticket op heb gekocht, had zoals beloofd enkele dagen, 1 juli 2019 om precies te zijn, na het festival mijn geld al terug gestort. Festticket kwam jammer genoeg die belofte niet na dus ik wacht na bijna 2 maanden nog steeds op mijn 221 euro ... Mijn geduld begint echt op te geraken. Natuurlijk had ik de site Festticket enkele keren gecontacteerd, maar ze zeiden telkens hetzelfde. "We are still working on it - as soon as we have an update we will send you an email. I would like to apologize for the delay and inconvenience caused. Festicket has been contractually commissioned by the festival organizers to sell tickets on their behalf. As a ticket agent, we had to pay the organizers for the tickets before the event, which we did. Our team is currently working hard with lawyers in Belgium and local authorities to sue the organizers of VestiVille to recover these funds immediately. Our customers are our top priority and we look forward to recovering these funds allowing us to refund all tickets as quickly as possible." Eerlijk gezegd heb ik bang dat ik nooit meer mijn geld ga terug zien... Hopelijk kunnen jullie mij erbij helpen. Alvast bedankt!

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 221,00

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 06 september 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)