Extra herinneringskosten onterecht aangerekend

Mega Rue Natalis, 2 , Luik


Deze klacht is Publiek

  • S. B. Aan Mega

    Beste, ik ben sinds januari verandert van energie en gas leverancier. Ik was daarvoor bij Elegant. Nu bij MEGA. Het allereerste wat ik vroeg aan de telefoon is om afrekening halfjaarlijks te doen. Dit is verschillende keren via de telefoon en e-mail gecommuniceerd geweest. Na een halfjaar maandelijks te betalen en altijd herinneringsbrieven te ontvangen. Is dit eindelijk in orde gebracht. Maar ik blijf maar herinneringskosten krijgen nu ook weeral 15 euro, terwijl ik al betaald heb. Ik wil graag mijn geld terug. Ik ga de laatste brief ook niet betalen aan herinneringskosten. Heb me al behoorlijk boos gemaakt aan hun diensten. Al de facturen & voorgaande herinneringskosten zijn ook betaald. Ik ben dit kotsbeu. Het voorschotbedrag voor het halfjaarlijks betalen is ook enorm hoog.. dit klopt ook niet. Bij Elegant betaalde ik fors minder. Ik had beter niet veranderd.. kwamen zogezegd goedkoper uit met MEGA. Dit is trouwens een groepsaankoop. Graag hulp. Dank u wel. Samir Bourrich

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik ben sinds januari verandert van energie en gas leverancier. Ik was daarvoor bij Elegant. Nu bij MEGA. Het allereerste wat ik vroeg aan de telefoon is om afrekening halfjaarlijks te doen. Dit is verschillende keren via de telefoon en e-mail gecommuniceerd geweest. Na een halfjaar maandelijks te betalen en altijd herinneringsbrieven te ontvangen. Is dit eindelijk in orde gebracht. Maar ik blijf maar herinneringskosten krijgen nu ook weeral 15 euro, terwijl ik al betaald heb. Ik wil graag mijn geld terug. Ik ga de laatste brief ook niet betalen aan herinneringskosten. Heb me al behoorlijk boos gemaakt aan hun diensten. Al de facturen & voorgaande herinneringskosten zijn ook betaald. Ik ben dit kotsbeu. Het voorschotbedrag voor het halfjaarlijks betalen is ook enorm hoog.. dit klopt ook niet. Bij Elegant betaalde ik fors minder. Ik had beter niet veranderd.. kwamen zogezegd goedkoper uit met MEGA. Dit is trouwens een groepsaankoop. Graag hulp. Dank u wel. Samir Bourrich

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 60,00

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • Mega Aan S. B.

    - N'écrivez pas sous cette ligne - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht: Extra herinneringskosten onterecht aangerekend (CPTBE00712561-96) Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden. Bij voorbaat dank voor uw begrip. In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 04 268 20 00 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u). Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een fijne dag. Met duurzame groeten, Maxime Sonkes Customer Care Manager @[Mega](www.mega.be) @ info@mega.be t: 04 268 20 00 (Ma-Vrij werkdagen: 9u-12u30 and 14u-17u) [Contact us](:www.mega.be/nl/contact) ------------------------------------------------------ Cher Client(e), Nous vous remercions pour votre demande: Klacht: Extra herinneringskosten onterecht aangerekend (CPTBE00712561-96) Celle-ci a bien été réceptionnée par notre service clientèle. Ce dernier met tout en Å“uvre pour vous répondre dans les plus brefs délais. D'avance, nous vous remercions pour votre compréhension. En cas d'urgence, n'hésitez pas à nous contacter par téléphone au 04 268 20 00 (Lu-Ven jours ouvrables 9h-12h30 and 14h-17h). Nous restons à votre entière disposition et vous souhaitons une excellente fin de journée. Durablement vôtre, Maxime Sonkes Customer Care Manager @[Mega](www.mega.be) e-mail info@mega.be t: 04 268 20 00 (Lu-Ven jours ouvrables 9h-12h30 and 14h-17h) [Contact us](:www.mega.be/fr/contact) -------------------------------- Cet e-mail provient de Mega.[8DVDLM-MYY4]

    - N'écrivez pas sous cette ligne - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht: Extra herinneringskosten onterecht aangerekend (CPTBE00712561-96) Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden. Bij voorbaat dank voor uw begrip. In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 04 268 20 00 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u). Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een fijne dag. Met duurzame groeten, Maxime Sonkes Customer Care Manager @[Mega](www.mega.be) @ info@mega.be t: 04 268 20 00 (Ma-Vrij werkdagen: 9u-12u30 and 14u-17u) [Contact us](:www.mega.be/nl/contact) ------------------------------------------------------ Cher Client(e), Nous vous remercions pour votre demande: Klacht: Extra herinneringskosten onterecht aangerekend (CPTBE00712561-96) Celle-ci a bien été réceptionnée par notre service clientèle. Ce dernier met tout en Å“uvre pour vous répondre dans les plus brefs délais. D'avance, nous vous remercions pour votre compréhension. En cas d'urgence, n'hésitez pas à nous contacter par téléphone au 04 268 20 00 (Lu-Ven jours ouvrables 9h-12h30 and 14h-17h). Nous restons à votre entière disposition et vous souhaitons une excellente fin de journée. Durablement vôtre, Maxime Sonkes Customer Care Manager @[Mega](www.mega.be) e-mail info@mega.be t: 04 268 20 00 (Lu-Ven jours ouvrables 9h-12h30 and 14h-17h) [Contact us](:www.mega.be/fr/contact) -------------------------------- Cet e-mail provient de Mega.[8DVDLM-MYY4]

  • Mega Aan S. B.

    - N'écrivez pas sous cette ligne - ---------------------------------------------- Mise à jour par  : IandC Leuven, 10 sept. 09:34 CEST Beste meneer Bourrich, Initieel gaf je aan bij de inschrijving dat je een maandelijkse factuur wou ontvangen. Eind april vroeg je aan onze klantenservice of er eventueel een meerkost was indien je via halfjaarlijkse voorschotten zou betalen. In juni vroeg je dan expliciet om een halfjaarlijkse voorschotfactuur te ontvangen. Dit werd zo ingesteld vanaf de factuur van 22 juli. Voor het te laat betalen van deze factuur ontving je een ingebrekestellingsbrief van 15 euro. Deze kost werd verwijderd in ons systeem en zal niet aangerekend worden op je volgende factuur. Je voorschotfactuur daarentegen is gebaseerd op een schatting van je jaarlijks verbruik (2774 kWh) die wij ontvingen van de netbeheerder. Het is mogelijk dat je voorschotfactuur bij Elegant op een ander verbruik was gebaseerd of dat je een andere tarieven had. Intussen blijven we tot je beschikking voor al je vragen. Ik wens je nog een prettige dag verder. Met duurzame groeten, Dieter Klantenadviseur **Team** Mega E-mail: info@mega.be Tel: 016 67 60 60 (Ma-Vrij: 9u-12u30 and 14u-17u) Contacteer ons * * * **Ken jij ons** peterschap-systeem? **Bespaar Eur 400** voor 10 nieuwe aangebrachte klanten. **Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone** myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. -------------------------------- Cet e-mail provient de Mega.[8DVDLM-MYY4]

    - N'écrivez pas sous cette ligne - ---------------------------------------------- Mise à jour par  : IandC Leuven, 10 sept. 09:34 CEST Beste meneer Bourrich, Initieel gaf je aan bij de inschrijving dat je een maandelijkse factuur wou ontvangen. Eind april vroeg je aan onze klantenservice of er eventueel een meerkost was indien je via halfjaarlijkse voorschotten zou betalen. In juni vroeg je dan expliciet om een halfjaarlijkse voorschotfactuur te ontvangen. Dit werd zo ingesteld vanaf de factuur van 22 juli. Voor het te laat betalen van deze factuur ontving je een ingebrekestellingsbrief van 15 euro. Deze kost werd verwijderd in ons systeem en zal niet aangerekend worden op je volgende factuur. Je voorschotfactuur daarentegen is gebaseerd op een schatting van je jaarlijks verbruik (2774 kWh) die wij ontvingen van de netbeheerder. Het is mogelijk dat je voorschotfactuur bij Elegant op een ander verbruik was gebaseerd of dat je een andere tarieven had. Intussen blijven we tot je beschikking voor al je vragen. Ik wens je nog een prettige dag verder. Met duurzame groeten, Dieter Klantenadviseur **Team** Mega E-mail: info@mega.be Tel: 016 67 60 60 (Ma-Vrij: 9u-12u30 and 14u-17u) Contacteer ons * * * **Ken jij ons** peterschap-systeem? **Bespaar Eur 400** voor 10 nieuwe aangebrachte klanten. **Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone** myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. -------------------------------- Cet e-mail provient de Mega.[8DVDLM-MYY4]

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)