BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp


Deze klacht is Publiek

  • D. J. Aan BASIC FIT

    Een tijd geleden was ik op zoek naar een fitness. Hierbij zag ik een promotie van basic fit. Mijn moeder en ikzelf wilden ons aansluiten. Bij het invullen van het online inschrijvingsformulier werd het ons duidelijk dat we de promotie verkeerdelijk geïnterpreteerd hadden, en dat we ons daarom niet langer wilden inschrijven. Zodoende had ik mijn contactgegevens ingevuld maar nooit mijn betaalgegevens of mijn ultieme akkoord tot lidmaatschappij gegeven. Nu krijg ik een aanmaning om de factuur te betalen + incassokosten.

    Omschrijving van uw klacht

    Een tijd geleden was ik op zoek naar een fitness. Hierbij zag ik een promotie van basic fit. Mijn moeder en ikzelf wilden ons aansluiten. Bij het invullen van het online inschrijvingsformulier werd het ons duidelijk dat we de promotie verkeerdelijk geïnterpreteerd hadden, en dat we ons daarom niet langer wilden inschrijven. Zodoende had ik mijn contactgegevens ingevuld maar nooit mijn betaalgegevens of mijn ultieme akkoord tot lidmaatschappij gegeven. Nu krijg ik een aanmaning om de factuur te betalen + incassokosten.

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BASIC FIT Aan D. J.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 05078061 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 05078061 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)