De verkooptechniek van Hallo Fresh is niet zo fris

afgesloten Succesvol

HELLO FRESH


Deze klacht is Publiek

  • w. v. Aan HELLO FRESH

    Beste, Ik werd op zondag 19 augustus aangesproken door een zeer vriendelijke dame van het promoteam van Hello Fresh. Dit was op een foodtruckfestival in Lier. De sfeer was goed, de drank en het eten lekker. Waarom dan niet even luisteren naar de info van Hello Fresh? Een introductie, een leuke vraag beantwoorden en een cadeautje: 40 euro korting bij je eerste aankoop bij Hello Fresh. Zo werd het voorgesteld. Leuk! De bellen gingen rinkelen toen de leuke dame ook mijn rekeningnummer vroeg. Maar ja, anders lukte haar onlinetool op de iPad niet. Thuis blijkt dat ik meteen een overeenkomst met Hello Fresh ben aangegaan die pas opzegbaar is na de eerste levering begin september, ten bedrage van meer dan 70 euro. Hello Fresh mag ook debiteren van mijn rekening. Ik had nochtans duidelijk gevraagd aan de dame in kwestie of er geen onverwachte zaken in stonden. Geen probleem, zei ze! Ze had de tekst zelf nog nooit gelezen. Ik voel me enorm belazerd. Op een foodtruckfestival loopt iedereen rond in een gezellige sfeer. Onder het mom van een leuke vraag krijg je een bindend contract door de neus geboord. Dat is géén manier van zaken doen. Bij een eerlijke transactie weet elke partij waarover het gaat. In deze waren beide partijen onwetend. Ik ben niet goed genoeg geïnformeerd over het feit dat ik een bindend contract aanging. Hello Fresh - hier vertegenwoordigt door een studente - was niet op de hoogte van het eigen contract. Het is niet geldig en ik wens het dan ook onmiddellijk te verbreken! Van harte, Wim Van harte, Wim Vangrootloon

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik werd op zondag 19 augustus aangesproken door een zeer vriendelijke dame van het promoteam van Hello Fresh. Dit was op een foodtruckfestival in Lier. De sfeer was goed, de drank en het eten lekker. Waarom dan niet even luisteren naar de info van Hello Fresh? Een introductie, een leuke vraag beantwoorden en een cadeautje: 40 euro korting bij je eerste aankoop bij Hello Fresh. Zo werd het voorgesteld. Leuk! De bellen gingen rinkelen toen de leuke dame ook mijn rekeningnummer vroeg. Maar ja, anders lukte haar onlinetool op de iPad niet. Thuis blijkt dat ik meteen een overeenkomst met Hello Fresh ben aangegaan die pas opzegbaar is na de eerste levering begin september, ten bedrage van meer dan 70 euro. Hello Fresh mag ook debiteren van mijn rekening. Ik had nochtans duidelijk gevraagd aan de dame in kwestie of er geen onverwachte zaken in stonden. Geen probleem, zei ze! Ze had de tekst zelf nog nooit gelezen. Ik voel me enorm belazerd. Op een foodtruckfestival loopt iedereen rond in een gezellige sfeer. Onder het mom van een leuke vraag krijg je een bindend contract door de neus geboord. Dat is géén manier van zaken doen. Bij een eerlijke transactie weet elke partij waarover het gaat. In deze waren beide partijen onwetend. Ik ben niet goed genoeg geïnformeerd over het feit dat ik een bindend contract aanging. Hello Fresh - hier vertegenwoordigt door een studente - was niet op de hoogte van het eigen contract. Het is niet geldig en ik wens het dan ook onmiddellijk te verbreken! Van harte, Wim Van harte, Wim Vangrootloon

    Gewenste oplossing

    Vernietiging overeenkomst

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • HELLO FRESH Aan w. v.

    Hallo, Wat leuk een berichtje van jou! We doen ons best jouw e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Mocht je een dringende vraag hebben, bel of chat dan met ons. Wist je trouwens dat antwoorden op veelgestelde vragen ook te vinden zijn in ons Helpcenter? Het wijzigen van jouw box - bijvoorbeeld maaltijden kiezen, pauzeren of opzeggen- kan tot en met: woensdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op zaterdag of zondag donderdag 23:59 uur voor boxen die bezorgd worden op maandag vrijdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgdworden op dinsdag zaterdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op woensdag De klantenservice is geopend op: Maandag t/m woensdag 09:00-23:00 donderdag en vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag 08:00-21:00 Zondag 09:00-22:00 Wij kunnen niet garanderen dat jouw wijziging op tijd kan worden doorgevoerd via een e-mail. Wij adviseren je daaromde wijziging in je online account te maken. Een annulering van de eerste box kan alleen via onze klantendienst worden doorgegeven. Groeten, HelloFresh Klantenservice

    Hallo, Wat leuk een berichtje van jou! We doen ons best jouw e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Mocht je een dringende vraag hebben, bel of chat dan met ons. Wist je trouwens dat antwoorden op veelgestelde vragen ook te vinden zijn in ons Helpcenter? Het wijzigen van jouw box - bijvoorbeeld maaltijden kiezen, pauzeren of opzeggen- kan tot en met: woensdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op zaterdag of zondag donderdag 23:59 uur voor boxen die bezorgd worden op maandag vrijdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgdworden op dinsdag zaterdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op woensdag De klantenservice is geopend op: Maandag t/m woensdag 09:00-23:00 donderdag en vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag 08:00-21:00 Zondag 09:00-22:00 Wij kunnen niet garanderen dat jouw wijziging op tijd kan worden doorgevoerd via een e-mail. Wij adviseren je daaromde wijziging in je online account te maken. Een annulering van de eerste box kan alleen via onze klantendienst worden doorgegeven. Groeten, HelloFresh Klantenservice

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)