MY COLLECTIONS


Deze klacht is Publiek

  • E. D. Aan MY COLLECTIONS

    Geachte, Wij hebben een pakket ontvangen van mycollections die wij niet besteld hebben. Wij hebben een e-mail gestuurd dat we dit pakket niet besteld hebben en dat het klaar lag om terug op te halen. Tevens hebben we vermeldt dat we de factuur niet zouden betalen. Deze e-mail is zonder gevolg gebleven en ondertussen hebben we een aanmaning ontvangen met daarop 9,75euro extra administratie kosten. Kunnen jullie mij informeren over de te ondernemen stappen zodat wij hiervan afgeraden? Alvast bedankt.

    Omschrijving van uw klacht

    Geachte, Wij hebben een pakket ontvangen van mycollections die wij niet besteld hebben. Wij hebben een e-mail gestuurd dat we dit pakket niet besteld hebben en dat het klaar lag om terug op te halen. Tevens hebben we vermeldt dat we de factuur niet zouden betalen. Deze e-mail is zonder gevolg gebleven en ondertussen hebben we een aanmaning ontvangen met daarop 9,75euro extra administratie kosten. Kunnen jullie mij informeren over de te ondernemen stappen zodat wij hiervan afgeraden? Alvast bedankt.

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    /

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
  • MY COLLECTIONS Aan E. D.

    Geachte, Wij hebben uw opzegging ontvangen en verdere toezending per direct beeindigd. In de bijlage ontvangt u de opname van het gesprek waaruit de bestelling is genoteerd. Wat vervelend dat u zich e.e.a. niet meer kunt herinneren of e.e.a. niet duidelijk bij u is overgekomen. U kunt het pakket kosteloos behouden. Wij gaan ervan uit u hiermee een zeer passende oplossing te hebben geboden. Met vriendelijke groet, My Collections Klantenservice Vlaanderen Bpost EMC - My Collections BV PostbusBoa®te postale 9657 Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C 1830 MACHELEN T: 02/899.20.65 E: info@mycollections.be IBAN: BE85363105668406 www.mycollections.be www.mycollections.nl www.mycollections.com

    Geachte, Wij hebben uw opzegging ontvangen en verdere toezending per direct beeindigd. In de bijlage ontvangt u de opname van het gesprek waaruit de bestelling is genoteerd. Wat vervelend dat u zich e.e.a. niet meer kunt herinneren of e.e.a. niet duidelijk bij u is overgekomen. U kunt het pakket kosteloos behouden. Wij gaan ervan uit u hiermee een zeer passende oplossing te hebben geboden. Met vriendelijke groet, My Collections Klantenservice Vlaanderen Bpost EMC - My Collections BV PostbusBoa®te postale 9657 Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C 1830 MACHELEN T: 02/899.20.65 E: info@mycollections.be IBAN: BE85363105668406 www.mycollections.be www.mycollections.nl www.mycollections.com

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)