Transactie doorgegaan zonder doorgeven PIN-nummer.

Ria Money Transfer


Deze klacht is Publiek

  • P. C. Aan Ria Money Transfer

    Ik deed een transactie via RIA voor de aankoop van een auto. Ze vertelden mij dat het geld niet werd overgemaakt naar de verkoper totdat ik het PIN-nummer doorgaf aan hem. Ik heb de status van de transactie doorgegeven aan de verkoper en ook het order nummer. Met deze informatie zou het geld niet mogen doorgegaan zijn maar toch is dit gebeurd, ookal werd er geen PIN doorgegeven. Ria kan mij dit ook niet uitleggen hoe dit gebeurd is.

    Omschrijving van uw klacht

    Ik deed een transactie via RIA voor de aankoop van een auto. Ze vertelden mij dat het geld niet werd overgemaakt naar de verkoper totdat ik het PIN-nummer doorgaf aan hem. Ik heb de status van de transactie doorgegeven aan de verkoper en ook het order nummer. Met deze informatie zou het geld niet mogen doorgegaan zijn maar toch is dit gebeurd, ookal werd er geen PIN doorgegeven. Ria kan mij dit ook niet uitleggen hoe dit gebeurd is.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 3000,00

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)