Bestelling word niet geleverd en onmogellijk contact te krijgen met klanten service

afgesloten Niet succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Stuffenough.be


Deze klacht is Publiek

  • w. l. Aan Stuffenough.be

    Beste ik bestelde voor het weekend een nieuw iphone 7 scherm via de website Stuffenough.be. gegarandeerde gratis levering binnen de 48 u. We zijn nu woensdag en nog steeds geen pakket ontvangen. Ik mailde (geen antw) , ik smste ( geen antw ) ,ik whatsapp'te (geen antw) , ik reageerde al op facebook, ik belde ( idd ook geen antwoord). Wat moet ik doen om mijn pakket te ontvangen of gewoon iets te weten komen hoe of wa. Ik dreigde al om klacht neer te leggen maar blijkbaar zijn niet onder de indruk. Mensen dingen beloven maar nee het zijn al leugens.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste ik bestelde voor het weekend een nieuw iphone 7 scherm via de website Stuffenough.be. gegarandeerde gratis levering binnen de 48 u. We zijn nu woensdag en nog steeds geen pakket ontvangen. Ik mailde (geen antw) , ik smste ( geen antw ) ,ik whatsapp'te (geen antw) , ik reageerde al op facebook, ik belde ( idd ook geen antwoord). Wat moet ik doen om mijn pakket te ontvangen of gewoon iets te weten komen hoe of wa. Ik dreigde al om klacht neer te leggen maar blijkbaar zijn niet onder de indruk. Mensen dingen beloven maar nee het zijn al leugens.

    Gewenste oplossing

    Schadevergoeding

    mijn pakket ontvangen en een eventuele terug betaling van een deel van de aankoop prijs (belofte maakt schuld)

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • w. l. Aan Stuffenough.be

    Ondertussen kreeg een Whats app bericht terug dat volledig ingaat tegen hun beloofde 48u levering, "Beste klant, ik heb het voor u nagekeken. Dit scherm werd rechtstreeks verzonden door onze leverancier buiten de EU, daarom duurt de verzendtijd 5-8 werkdagen, U kan per e-mail de trackingcode opvragen Mvg" punt 1, leverancier buiten de EU?(Alli-express??) en 5-8 werkdagen??? op de website beloven jullie een GRATIS 48U LEVERING Punt 2; Per mail kan u een tracking code aanvragen??? Waarom word deze niet onmiddellijk meegegeven?? Deze site/firma is zo misleidend dat ik twijfel of het geleverde (als ik de levering ooit zal zien) wel de beloofde AAA+ kwaliteit zal zijn. Wat kan ik hier aan doen? wat kan ik eisen? hoe kan ik deze praktijken laten stoppen zodanig er geen andere mensen in de VAL lopen.

    Ondertussen kreeg een Whats app bericht terug dat volledig ingaat tegen hun beloofde 48u levering, "Beste klant, ik heb het voor u nagekeken. Dit scherm werd rechtstreeks verzonden door onze leverancier buiten de EU, daarom duurt de verzendtijd 5-8 werkdagen, U kan per e-mail de trackingcode opvragen Mvg" punt 1, leverancier buiten de EU?(Alli-express??) en 5-8 werkdagen??? op de website beloven jullie een GRATIS 48U LEVERING Punt 2; Per mail kan u een tracking code aanvragen??? Waarom word deze niet onmiddellijk meegegeven?? Deze site/firma is zo misleidend dat ik twijfel of het geleverde (als ik de levering ooit zal zien) wel de beloofde AAA+ kwaliteit zal zijn. Wat kan ik hier aan doen? wat kan ik eisen? hoe kan ik deze praktijken laten stoppen zodanig er geen andere mensen in de VAL lopen.

  • w. l. Aan Stuffenough.be

    hier het bewijs dat er geen sprake is van een leverancier buiten de EU of van 5-8 werkdagen. Alles zou zelfs op voorraad zijn.

    hier het bewijs dat er geen sprake is van een leverancier buiten de EU of van 5-8 werkdagen. Alles zou zelfs op voorraad zijn.


    Bijlagen
    • Document
    • Document
  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 18 augustus 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)