Problemen met terugbetaling beloofde korting

afgesloten Niet succesvol

Mega Rue Natalis, 2 , Luik


Deze klacht is Publiek

  • H. B. Aan Mega

    beste, ik had een contract bij Mega vanaf 01/05/2018 voor elektriciteit via een groepsaankoop met de belofte van een korting van 90 € na één jaar. Bij de afrekening wordt die 90 € niet verrekend alhoewel ik een vol jaar elektriciteit afgenomen heb bij Mega. Na email contacten blijft Mega weigeren en zal die 90 € pas volgend jaar maart 2020 betaald worden. Ik eis deze betaling nu , 't is al 3 maand later.

    Omschrijving van uw klacht

    beste, ik had een contract bij Mega vanaf 01/05/2018 voor elektriciteit via een groepsaankoop met de belofte van een korting van 90 € na één jaar. Bij de afrekening wordt die 90 € niet verrekend alhoewel ik een vol jaar elektriciteit afgenomen heb bij Mega. Na email contacten blijft Mega weigeren en zal die 90 € pas volgend jaar maart 2020 betaald worden. Ik eis deze betaling nu , 't is al 3 maand later.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 90,00

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
  • Mega Aan H. B.

    - SVP n'écrivez pas sous cette ligne - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht: Problemen met terugbetaling beloofde korting (CPTBE00708595-10) Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden. Bij voorbaat dank voor uw begrip. In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 04 268 20 00 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u). Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een fijne dag. Met duurzame groeten, Maxime Sonkes Customer Care Manager @[Mega](www.mega.be) @ info@mega.be t: 04 268 20 00 (Ma-Vrij werkdagen: 9u-12u30 and 14u-17u) [Contact us](:www.mega.be/nl/contact) ------------------------------------------------------ Cher Client(e), Nous vous remercions pour votre demande: Klacht: Problemen met terugbetaling beloofde korting (CPTBE00708595-10) Celle-ci a bien été réceptionnée par notre service clientèle. Ce dernier met tout en Å“uvre pour vous répondre dans les plus brefs délais. D'avance, nous vous remercions pour votre compréhension. En cas d'urgence, n'hésitez pas à nous contacter par téléphone au 04 268 20 00 (Lu-Ven jours ouvrables 9h-12h30 and 14h-17h). Nous restons à votre entière disposition et vous souhaitons une excellente fin de journée. Durablement vôtre, Maxime Sonkes Customer Care Manager @[Mega](www.mega.be) e-mail info@mega.be t: 04 268 20 00 (Lu-Ven jours ouvrables 9h-12h30 and 14h-17h) [Contact us](:www.mega.be/fr/contact) -------------------------------- Cet e-mail provient de Mega.[7OVOV0-Y70G]

    - SVP n'écrivez pas sous cette ligne - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht: Problemen met terugbetaling beloofde korting (CPTBE00708595-10) Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden. Bij voorbaat dank voor uw begrip. In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 04 268 20 00 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u). Wij blijven tot uw beschikking en wensen u een fijne dag. Met duurzame groeten, Maxime Sonkes Customer Care Manager @[Mega](www.mega.be) @ info@mega.be t: 04 268 20 00 (Ma-Vrij werkdagen: 9u-12u30 and 14u-17u) [Contact us](:www.mega.be/nl/contact) ------------------------------------------------------ Cher Client(e), Nous vous remercions pour votre demande: Klacht: Problemen met terugbetaling beloofde korting (CPTBE00708595-10) Celle-ci a bien été réceptionnée par notre service clientèle. Ce dernier met tout en Å“uvre pour vous répondre dans les plus brefs délais. D'avance, nous vous remercions pour votre compréhension. En cas d'urgence, n'hésitez pas à nous contacter par téléphone au 04 268 20 00 (Lu-Ven jours ouvrables 9h-12h30 and 14h-17h). Nous restons à votre entière disposition et vous souhaitons une excellente fin de journée. Durablement vôtre, Maxime Sonkes Customer Care Manager @[Mega](www.mega.be) e-mail info@mega.be t: 04 268 20 00 (Lu-Ven jours ouvrables 9h-12h30 and 14h-17h) [Contact us](:www.mega.be/fr/contact) -------------------------------- Cet e-mail provient de Mega.[7OVOV0-Y70G]

  • Mega Aan H. B.

    - N'écrivez pas sous cette ligne - ---------------------------------------------- Mise à jour par  : IandC Leuven, 10 sept. 09:16 CEST Beste meneer Bourgeois, Bij aanvang van je contract ontving je een tariefkaart, waarop vermeld stond dat de korting verminderd zou worden op je afrekeningsfactuur na één jaar energieconsumptie. De korting wordt dus met andere woorden **actief** na één jaar (op 1 mei 2019) en wordt dan in mindering gebracht op de **eerstvolgende** afrekeningsfactuur. De afrekeningsfactuur die je ontving op 27 maart 2019 ging over de periode 1 mei 2018 tot 15 maart 2019. De korting was op die moment niet actief en zal dus in jouw geval op de volgende afrekeningsfactuur in maart 2020 in mindering gebracht worden. Als tijdelijke oplossing kunnen we voorstellen om uw voorschotbedrag te verlagen, zodat je toch al een beetje kan genieten van de korting. Je kan dit aanvragen via de online klantenzone myMega. Intussen blijven we tot je beschikking voor al je vragen. Ik wens je nog een prettige dag verder. Met duurzame groeten, Dieter Klantenadviseur **Team** Mega E-mail: info@mega.be Tel: 016 67 60 60 (Ma-Vrij: 9u-12u30 and 14u-17u) Contacteer ons * * * **Ken jij ons** peterschap-systeem? **Bespaar Eur 400** voor 10 nieuwe aangebrachte klanten. **Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone** myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. -------------------------------- Cet e-mail provient de Mega.[7OVOV0-Y70G]

    - N'écrivez pas sous cette ligne - ---------------------------------------------- Mise à jour par  : IandC Leuven, 10 sept. 09:16 CEST Beste meneer Bourgeois, Bij aanvang van je contract ontving je een tariefkaart, waarop vermeld stond dat de korting verminderd zou worden op je afrekeningsfactuur na één jaar energieconsumptie. De korting wordt dus met andere woorden **actief** na één jaar (op 1 mei 2019) en wordt dan in mindering gebracht op de **eerstvolgende** afrekeningsfactuur. De afrekeningsfactuur die je ontving op 27 maart 2019 ging over de periode 1 mei 2018 tot 15 maart 2019. De korting was op die moment niet actief en zal dus in jouw geval op de volgende afrekeningsfactuur in maart 2020 in mindering gebracht worden. Als tijdelijke oplossing kunnen we voorstellen om uw voorschotbedrag te verlagen, zodat je toch al een beetje kan genieten van de korting. Je kan dit aanvragen via de online klantenzone myMega. Intussen blijven we tot je beschikking voor al je vragen. Ik wens je nog een prettige dag verder. Met duurzame groeten, Dieter Klantenadviseur **Team** Mega E-mail: info@mega.be Tel: 016 67 60 60 (Ma-Vrij: 9u-12u30 and 14u-17u) Contacteer ons * * * **Ken jij ons** peterschap-systeem? **Bespaar Eur 400** voor 10 nieuwe aangebrachte klanten. **Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone** myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. -------------------------------- Cet e-mail provient de Mega.[7OVOV0-Y70G]

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)