Bofrost: weigeren van mijn gegevens te verwijderen + onophoudelijk bellen

BOFROST Wingepark 27, ROTSELAAR


Deze klacht is Publiek

  • S. S. Aan BOFROST

    Beste, Ik heb Bofrost meerdere malen, telefonisch en via mail, laten weten dat ik niet meer geïnteresseerd ben in hun producten. Ik heb telkens gevraagd mijn gegevens in hun bestand te verwijderen. Telkens ging de persoon in kwestie dit doorgeven. Toch krijg ik nog steeds telefoon (+3215300953), soms tot 7x per dag. Een medewerker van Bofrost is onlangs aan de deur geweest waarbij ik ook heb laten weten dat ik niet geïnteresseerd ben. Hoe meer je aangeeft dat je niet meer gecontacteerd of opgebeld wil worden, hoe meer ze bellen. Wat kan ik doen zodat mijn gegevens effectief verwijderd worden en dat dit bedrijf mij nooit meer contacteert (niet via mail, telefoon of aan de deur)?

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik heb Bofrost meerdere malen, telefonisch en via mail, laten weten dat ik niet meer geïnteresseerd ben in hun producten. Ik heb telkens gevraagd mijn gegevens in hun bestand te verwijderen. Telkens ging de persoon in kwestie dit doorgeven. Toch krijg ik nog steeds telefoon (+3215300953), soms tot 7x per dag. Een medewerker van Bofrost is onlangs aan de deur geweest waarbij ik ook heb laten weten dat ik niet geïnteresseerd ben. Hoe meer je aangeeft dat je niet meer gecontacteerd of opgebeld wil worden, hoe meer ze bellen. Wat kan ik doen zodat mijn gegevens effectief verwijderd worden en dat dit bedrijf mij nooit meer contacteert (niet via mail, telefoon of aan de deur)?

    Gewenste oplossing

    Verwijderen van mijn gegevens uit hun bestand en niet meer gecontacteerd worden door Bofrost (niet via mail, telefoon en aan de deur)

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)