Na één maand nog steeds geen aansluiting

PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • P. L. Aan PROXIMUS

    Beste, Mijn vriendin (Refnr: R00000110000BL95M) bestelde nu ongeveer een maand geleden een abonnement bij Proximus. Er werd in het begin een afspraak gemaakt wanneer er iemand zou langskomen. Op de afgesproken dag kwam er iemand langs van Proximus die kwam kijken wat er moest gebeuren omdat het een aansluiting was op een verbouwd huis. De week daarna kwamen er dan twee techniekers die de leiding legden van het aansluitpunt op de straat naar het huis. Kort daarna werd mijn vriendin verwittigd dat de technieker zou langskomen op ma. 05 augustus jl.,om de aansluiting te realiseren. Zij is de hele dag thuisgebleven, maar er kwam niemand opdagen. Zelfs telefonisch niet. Er werd dan een nieuwe afspraak gemaakt voor di. 13 augustus jl. en weer kwam er niemand opdagen en werd er zelfs telefonisch contact opgenomen. Vandaag kreeg zij een bericht dat de volgende afspraak zou plaatsvinden op di. 20 augustus. En nog geen uur later kreeg zij nog een afspraak voor vr. 23 augustus. Daarop belde zij naar de helpdesk waar zij om uitleg vroeg. De vrouwelijke stem aan de andere kant van de lijn was heel onbeleefd en kortaf tegen mijn vriendin. Mijn vriendin weet nu niet welke afspraak de juiste is. Dit is nu al meer dan één maand dat mijn vriendin geen toegang tot het internet heeft en momenteel kan zij haar bankzaken niet uitvoeren. Ik zelf ben technieker geweest bij Telenet en heb voor Scarlet de helpdesk gedaan. Hier gaat dus duidelijk iets mis met de onderlinge communicatie tussen jullie helpdesk en techniekers. Eenmaal een afspaak niet kunnen nakomen, dat kan ik nog begrijpen, maar dan verwittigd men toch op het minst de klant. Maar dat dit nu al een tweede keer gebeurd, dat is er wel over. En nu valt het alleen nog maar af te wachten of de nu gemaakte afspraken wel uitgevoerd zullen worden. In de hoop spoedig enig antwoord en/of oplossing van U te krijgen, groet ik U Namens, Denise Ledeganck (Refnr: R00000110000BL95M) Patrick Loos

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Mijn vriendin (Refnr: R00000110000BL95M) bestelde nu ongeveer een maand geleden een abonnement bij Proximus. Er werd in het begin een afspraak gemaakt wanneer er iemand zou langskomen. Op de afgesproken dag kwam er iemand langs van Proximus die kwam kijken wat er moest gebeuren omdat het een aansluiting was op een verbouwd huis. De week daarna kwamen er dan twee techniekers die de leiding legden van het aansluitpunt op de straat naar het huis. Kort daarna werd mijn vriendin verwittigd dat de technieker zou langskomen op ma. 05 augustus jl.,om de aansluiting te realiseren. Zij is de hele dag thuisgebleven, maar er kwam niemand opdagen. Zelfs telefonisch niet. Er werd dan een nieuwe afspraak gemaakt voor di. 13 augustus jl. en weer kwam er niemand opdagen en werd er zelfs telefonisch contact opgenomen. Vandaag kreeg zij een bericht dat de volgende afspraak zou plaatsvinden op di. 20 augustus. En nog geen uur later kreeg zij nog een afspraak voor vr. 23 augustus. Daarop belde zij naar de helpdesk waar zij om uitleg vroeg. De vrouwelijke stem aan de andere kant van de lijn was heel onbeleefd en kortaf tegen mijn vriendin. Mijn vriendin weet nu niet welke afspraak de juiste is. Dit is nu al meer dan één maand dat mijn vriendin geen toegang tot het internet heeft en momenteel kan zij haar bankzaken niet uitvoeren. Ik zelf ben technieker geweest bij Telenet en heb voor Scarlet de helpdesk gedaan. Hier gaat dus duidelijk iets mis met de onderlinge communicatie tussen jullie helpdesk en techniekers. Eenmaal een afspaak niet kunnen nakomen, dat kan ik nog begrijpen, maar dan verwittigd men toch op het minst de klant. Maar dat dit nu al een tweede keer gebeurd, dat is er wel over. En nu valt het alleen nog maar af te wachten of de nu gemaakte afspraken wel uitgevoerd zullen worden. In de hoop spoedig enig antwoord en/of oplossing van U te krijgen, groet ik U Namens, Denise Ledeganck (Refnr: R00000110000BL95M) Patrick Loos

    Gewenste oplossing

    Aansluiting Priximus

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • PROXIMUS Aan P. L.

    Dag mijnheer Hierbij bevestig wij dat wij uw aanvraag hebben ontvangen. Indien uw vriendin reeds over een klantennummer beschikt, kan u ons dit bezorgen alsook de volgende gegeven: naam, geboortedatum en adres van installatie contactnummer. Wij zouden dit graag zo snel mogelijk bekijken en contact met haar opnemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Samantha Het Proximus-team Contacteer ons op: Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Of bel ons gratis op 0800 22 800 Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. ===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2019-08-14-16.05.26.000000 ====== Unsubscribe-- Ref. [THREAD_ID:192957646813]

    Dag mijnheer Hierbij bevestig wij dat wij uw aanvraag hebben ontvangen. Indien uw vriendin reeds over een klantennummer beschikt, kan u ons dit bezorgen alsook de volgende gegeven: naam, geboortedatum en adres van installatie contactnummer. Wij zouden dit graag zo snel mogelijk bekijken en contact met haar opnemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Samantha Het Proximus-team Contacteer ons op: Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Of bel ons gratis op 0800 22 800 Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. ===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2019-08-14-16.05.26.000000 ====== Unsubscribe-- Ref. [THREAD_ID:192957646813]

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)