HELLO FRESH


Deze klacht is Publiek

  • S. V. Aan HELLO FRESH

    Beste xx aantal maanden geleden kocht ik bij Groupon een deal aan terwaarde van 2 weken Hello fresh ( 3 maaltijden per week voor 4 personen). Die twee boxen ( twee weken ) bestelde ik maar al snel starte de problemen Hello fresh blijft volhouden mijn bon zogezegd mij 50 % korting zou geven 2 weken en niet gratis en sinds ze mij de eerste week volledig gratis hebben gegeven , en Het dus uit komt op “ 100%” korting - ik op die manier geen recht heb op mijn tweede week. Nu hebben ze het een stap verder genomen en een deur waarder gestuurd tot ik de tweede week ook volledig betaal.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste xx aantal maanden geleden kocht ik bij Groupon een deal aan terwaarde van 2 weken Hello fresh ( 3 maaltijden per week voor 4 personen). Die twee boxen ( twee weken ) bestelde ik maar al snel starte de problemen Hello fresh blijft volhouden mijn bon zogezegd mij 50 % korting zou geven 2 weken en niet gratis en sinds ze mij de eerste week volledig gratis hebben gegeven , en Het dus uit komt op “ 100%” korting - ik op die manier geen recht heb op mijn tweede week. Nu hebben ze het een stap verder genomen en een deur waarder gestuurd tot ik de tweede week ook volledig betaal.

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Herstelling

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • HELLO FRESH Aan S. V.

    Hallo, Wat leuk een berichtje van jou! We doen ons best jouw e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Mocht je een dringende vraag hebben, bel of chat dan met ons. Wist je trouwens dat antwoorden op veelgestelde vragen ook te vinden zijn in ons Helpcenter? Het wijzigen van jouw box - bijvoorbeeld maaltijden kiezen, pauzeren of opzeggen- kan tot en met: woensdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op zaterdag of zondag donderdag 23:59 uur voor boxen die bezorgd worden op maandag vrijdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgdworden op dinsdag zaterdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op woensdag De klantenservice is geopend op: Maandag t/m woensdag 09:00-23:00 donderdag en vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag 08:00-21:00 Zondag 09:00-22:00 Wij kunnen niet garanderen dat jouw wijziging op tijd kan worden doorgevoerd via een e-mail. Wij adviseren je daaromde wijziging in je online account te maken. Een annulering van de eerste box kan alleen via onze klantendienst worden doorgegeven. Groeten, HelloFresh Klantenservice

    Hallo, Wat leuk een berichtje van jou! We doen ons best jouw e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Mocht je een dringende vraag hebben, bel of chat dan met ons. Wist je trouwens dat antwoorden op veelgestelde vragen ook te vinden zijn in ons Helpcenter? Het wijzigen van jouw box - bijvoorbeeld maaltijden kiezen, pauzeren of opzeggen- kan tot en met: woensdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op zaterdag of zondag donderdag 23:59 uur voor boxen die bezorgd worden op maandag vrijdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgdworden op dinsdag zaterdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op woensdag De klantenservice is geopend op: Maandag t/m woensdag 09:00-23:00 donderdag en vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag 08:00-21:00 Zondag 09:00-22:00 Wij kunnen niet garanderen dat jouw wijziging op tijd kan worden doorgevoerd via een e-mail. Wij adviseren je daaromde wijziging in je online account te maken. Een annulering van de eerste box kan alleen via onze klantendienst worden doorgegeven. Groeten, HelloFresh Klantenservice

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)