afgesloten Succesvol

BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp


Deze klacht is Publiek

  • P. D. Aan BASIC FIT

    Beste, Eind januari had ik aan de balie van de fitnesszaak Basic Fit Kortrijk gevraagd om mijn abonnement stop te zetten waar men mij bevestigde dat ze dit in orde gingen brengen. Begin juli krijg ik plots herinneringsbrief met achterstallig lidgeld ? Heb toen contact genomen met hun administratie en na heel wat heen en weer mailen blijft men bij hun standpunt dat de fout bij mij ligt. Heb diverse malen gezegd dat ik akkoord ben om de maand januari + 1 maand opzeg (zoals voorzien in het contract) te betalen met de vraag mij het exacte bedrag te laten weten voor deze 2 maand zodat ik kan betalen en dossier afsluiten. Laatste mail van Basic Fit dateert nu van 31/7 en is terug eerder een standaard mail waar men oa voorstelt “... kom je er niet uit ? Dan kun je via de website live chatten...” ??? Ik heb toen de volgende dag (1/8) aan hen laten weten dat ik hun manier van werken niet wist te appreciëren en dat ik deze manier van werken ging doorgeven aan Test Aankoop. Ik heb nu nog een week gewacht in de hoop dat Basic Fit akkoord gaat zoals ik oorspronkelijk gevraagd heb maar het blijft stil... . Bijgevolg verkies ik dan ook om Test Aankoop op de hoogte te brengen van deze manier van werken en hoop dat Basic Fit beseft dat zij misschien ook wel administratieve fouten kunnen maken. Mvg,

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Eind januari had ik aan de balie van de fitnesszaak Basic Fit Kortrijk gevraagd om mijn abonnement stop te zetten waar men mij bevestigde dat ze dit in orde gingen brengen. Begin juli krijg ik plots herinneringsbrief met achterstallig lidgeld ? Heb toen contact genomen met hun administratie en na heel wat heen en weer mailen blijft men bij hun standpunt dat de fout bij mij ligt. Heb diverse malen gezegd dat ik akkoord ben om de maand januari + 1 maand opzeg (zoals voorzien in het contract) te betalen met de vraag mij het exacte bedrag te laten weten voor deze 2 maand zodat ik kan betalen en dossier afsluiten. Laatste mail van Basic Fit dateert nu van 31/7 en is terug eerder een standaard mail waar men oa voorstelt “... kom je er niet uit ? Dan kun je via de website live chatten...” ??? Ik heb toen de volgende dag (1/8) aan hen laten weten dat ik hun manier van werken niet wist te appreciëren en dat ik deze manier van werken ging doorgeven aan Test Aankoop. Ik heb nu nog een week gewacht in de hoop dat Basic Fit akkoord gaat zoals ik oorspronkelijk gevraagd heb maar het blijft stil... . Bijgevolg verkies ik dan ook om Test Aankoop op de hoogte te brengen van deze manier van werken en hoop dat Basic Fit beseft dat zij misschien ook wel administratieve fouten kunnen maken. Mvg,

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BASIC FIT Aan P. D.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 05048033 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 05048033 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

  • BASIC FIT Aan P. D.

    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb]    Hi ,   Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice. Ik heb het even nagekeken en zie dat mijn collega Dhr Debo een mail heeft gestuurd alleen helaas nog niets van meneer heeft vernomen. Indien meneer de opzegging heeft gedaan in de club en hij hiervan inderdaad een bevestiging heeft gehad dan kunnen wij uiteraard het factuur nog herzien voor hem.    Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ .   Met sportieve groet,   Melissa Customer Support Basic-Fit   Wist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website ? Daarnaast kun je ook inloggen op " My Basic-Fit "  om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen; bij onder andere NXT Level Sports Nutrition  en (Wo)Men's Health !     ref:_00D24fJbb._5001o3gcwX9:ref T2410.1            [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._5001o3gcwX9:ref

    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb]    Hi ,   Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice. Ik heb het even nagekeken en zie dat mijn collega Dhr Debo een mail heeft gestuurd alleen helaas nog niets van meneer heeft vernomen. Indien meneer de opzegging heeft gedaan in de club en hij hiervan inderdaad een bevestiging heeft gehad dan kunnen wij uiteraard het factuur nog herzien voor hem.    Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ .   Met sportieve groet,   Melissa Customer Support Basic-Fit   Wist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website ? Daarnaast kun je ook inloggen op " My Basic-Fit "  om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen; bij onder andere NXT Level Sports Nutrition  en (Wo)Men's Health !     ref:_00D24fJbb._5001o3gcwX9:ref T2410.1            [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._5001o3gcwX9:ref

  • P. D. Aan BASIC FIT

    Geachte Basic Fit, Ik vind het ongelooflijk dat jullie schrijven dat jullie nog niets gehoord hebben van mij. Ik stuurde jullie mails op 8/7, 17/7 (rappel), 20/7, 23/7, 30/7 (rappel) en 1/8 waar jullie toen op mijn laatste mail terug een standaardantwoord doorstuurden ! Gelieve mijn mail (via test aankoop) van 9/8 nogmaals aandachtig te lezen aub. Ik ben bereid om te betalen voor 1 maand januari + 1 maand vooropzeg zoals contract voorziet en niet tot de maand juli. Mvg

    Geachte Basic Fit, Ik vind het ongelooflijk dat jullie schrijven dat jullie nog niets gehoord hebben van mij. Ik stuurde jullie mails op 8/7, 17/7 (rappel), 20/7, 23/7, 30/7 (rappel) en 1/8 waar jullie toen op mijn laatste mail terug een standaardantwoord doorstuurden ! Gelieve mijn mail (via test aankoop) van 9/8 nogmaals aandachtig te lezen aub. Ik ben bereid om te betalen voor 1 maand januari + 1 maand vooropzeg zoals contract voorziet en niet tot de maand juli. Mvg

  • BASIC FIT Aan P. D.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 05075132 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 05075132 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)