amazon smeert Prime abonnement aan

AMAZON Desguinlei 100, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • B. M. Aan AMAZON

    Ik plaatste een bestelling bij amazon.de. Kort nadien ontvang ik een e-mail over een abonnement Prime, met een maandelijkse kost van 6 euro. Ik ben in de val getrapt: Met die bestelling ben ik ingeschreven op Prime! Ik probeer Prime te annuleren, maar het abonnement zou toch lopen tot in september, en de bestelling houdt in dat ik Prime heb "gebruikt" dus minstens één keer betaal. Ik probeer daarom de bestelling te annuleren, wat geweigerd werd. Ik overweeg de levering te weigeren waardoor ik geen Prime zou hebben gebruikt. Via de website heb ik de helpdesk mij laten opbellen. Men rekent Prime wel aan en belooft het terug te betalen. Wanneer? Wat een tijdverlies en ergernis. Ik kan er echt niet mee lachen hoe amazon nu zo'n abonnementen opdringt.

    Omschrijving van uw klacht

    Ik plaatste een bestelling bij amazon.de. Kort nadien ontvang ik een e-mail over een abonnement Prime, met een maandelijkse kost van 6 euro. Ik ben in de val getrapt: Met die bestelling ben ik ingeschreven op Prime! Ik probeer Prime te annuleren, maar het abonnement zou toch lopen tot in september, en de bestelling houdt in dat ik Prime heb "gebruikt" dus minstens één keer betaal. Ik probeer daarom de bestelling te annuleren, wat geweigerd werd. Ik overweeg de levering te weigeren waardoor ik geen Prime zou hebben gebruikt. Via de website heb ik de helpdesk mij laten opbellen. Men rekent Prime wel aan en belooft het terug te betalen. Wanneer? Wat een tijdverlies en ergernis. Ik kan er echt niet mee lachen hoe amazon nu zo'n abonnementen opdringt.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 36,00

    Excuses van Amazon.de.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)