BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp


Deze klacht is Publiek

  • M. D. Aan BASIC FIT

    Beste, op 15/08/2017 ging ik een jaar contract aan met basic fit. Er was toen een actie waarbij ik 3 maanden gratis erbovenop kreeg. Wat dus wil zeggen dat mijn contract zou vervallen op in november 2018. Recent ontdekte ik echter dat er nog steeds maandelijks geld van mijn rekening ging van basic fit. Ik contacteerde basic fit hierover per telefoon en ze wisten mij te vertellen dat mijn contract stilzwijgend verlengd was. Ik heb hier echter helemaal geen melding van gekregen. Geen email, geen brief, niets. Er is me hierover ook niets gezegd toen ik het contract aanging. Ik ben naar de basic fit aan de Korenmarkt in Gent gegaan om de situatie uit te leggen en daar hebben ze mij doorgestuurd naar de klanten service van basic fit. Ik heb de klanten service gemaild om nogmaals de situatie uit te leggen en te vragen of ze mij kunnen terug betalen voor deze maanden waarvan ik niets wist dat ik nog betaalde en dus ook niet van hun dienst gebruik heb gemaakt. Ik kreeg een mail terug waarin ik nogmaals de informatie kreeg dat mijn contract automatisch verlengd was en dat dit blijkbaar in hun algemene voorwaarden (die mij niet zijn meegedeeld) staat. En dat ik dus geen recht heb om mijn geld terug te krijgen, of ik nu van hun dienst gebruik heb gemaakt of niet. Aangezien niemand mij erop gewezen heeft dat mijn contract automatisch verlengd zou worden, en ik hier helemaal geen melding van gekregen heb (wat een vriendin van me wel kreeg) vind ik dat ik wel recht heb op terugbetaling. Het is rond de 180, dat ik voor niets betaald heb en voor mij is dit ontzettend veel geld. Bedankt Merel

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, op 15/08/2017 ging ik een jaar contract aan met basic fit. Er was toen een actie waarbij ik 3 maanden gratis erbovenop kreeg. Wat dus wil zeggen dat mijn contract zou vervallen op in november 2018. Recent ontdekte ik echter dat er nog steeds maandelijks geld van mijn rekening ging van basic fit. Ik contacteerde basic fit hierover per telefoon en ze wisten mij te vertellen dat mijn contract stilzwijgend verlengd was. Ik heb hier echter helemaal geen melding van gekregen. Geen email, geen brief, niets. Er is me hierover ook niets gezegd toen ik het contract aanging. Ik ben naar de basic fit aan de Korenmarkt in Gent gegaan om de situatie uit te leggen en daar hebben ze mij doorgestuurd naar de klanten service van basic fit. Ik heb de klanten service gemaild om nogmaals de situatie uit te leggen en te vragen of ze mij kunnen terug betalen voor deze maanden waarvan ik niets wist dat ik nog betaalde en dus ook niet van hun dienst gebruik heb gemaakt. Ik kreeg een mail terug waarin ik nogmaals de informatie kreeg dat mijn contract automatisch verlengd was en dat dit blijkbaar in hun algemene voorwaarden (die mij niet zijn meegedeeld) staat. En dat ik dus geen recht heb om mijn geld terug te krijgen, of ik nu van hun dienst gebruik heb gemaakt of niet. Aangezien niemand mij erop gewezen heeft dat mijn contract automatisch verlengd zou worden, en ik hier helemaal geen melding van gekregen heb (wat een vriendin van me wel kreeg) vind ik dat ik wel recht heb op terugbetaling. Het is rond de 180, dat ik voor niets betaald heb en voor mij is dit ontzettend veel geld. Bedankt Merel

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 188,82

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BASIC FIT Aan M. D.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 05026693 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 05026693 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)