geblokkeerde lidkaart desondanks betaalde lidgelden

BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp


Deze klacht is Publiek

  • M. G. Aan BASIC FIT

    Beste, in januari 2019 stapte ik in bij basic fit tijdens de actie 3 maanden gratis trainen. sedert die datum tot heden werden er door basic fit 159,95€ van mijn rekening gehaald, ik betaal voor mijn abonnement 29,95€ per maand. gezien jan, feb en maart onder de actie vallen bedraagt het lidgeld dat ik basic fit verschuldigd ben tot eind augustus 149,95€ (5 x 29,95€) sedert begin juli echter heeft men mijn kaart geblokkeerd en kan ik geen gebruik meer maken van de diensten waar ik voor betaalde. bovendien kreeg ik aanmaningen en ingebrekestellingen waarop ik uiteraard reageerde (vgl mails van 14/07, 25,07) zonder enige reactie zijdens basic fit alhoewel in de geautomatiseerde bevestigingen wordt beweert dat men er binnen de 3 werkdagen op zou reageren. ik ging ook langs in de club met de nodige betaalbewijzen, belde naar het telefoon nummer dat men mij via sms stuurde en stuurde na het gesprek de bewijzen ook nog eens naar de klantendienst (01/08). mijn kaart blijft geblokkeerd, ik krijg geen reactie op mijn e-mails. gezien het vertrouwen in het bedrijf maximaal geschonden is na deze gebeurtenissen eis ik een onmiddellijke beëindiging van mijn contract en de terugbetaling van de maand juli die men mij onterecht blokkeerde + augustus en het overschot van 9,95€ een totaal dus van 69,85€. hoogachtend,Ghaebi

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, in januari 2019 stapte ik in bij basic fit tijdens de actie 3 maanden gratis trainen. sedert die datum tot heden werden er door basic fit 159,95€ van mijn rekening gehaald, ik betaal voor mijn abonnement 29,95€ per maand. gezien jan, feb en maart onder de actie vallen bedraagt het lidgeld dat ik basic fit verschuldigd ben tot eind augustus 149,95€ (5 x 29,95€) sedert begin juli echter heeft men mijn kaart geblokkeerd en kan ik geen gebruik meer maken van de diensten waar ik voor betaalde. bovendien kreeg ik aanmaningen en ingebrekestellingen waarop ik uiteraard reageerde (vgl mails van 14/07, 25,07) zonder enige reactie zijdens basic fit alhoewel in de geautomatiseerde bevestigingen wordt beweert dat men er binnen de 3 werkdagen op zou reageren. ik ging ook langs in de club met de nodige betaalbewijzen, belde naar het telefoon nummer dat men mij via sms stuurde en stuurde na het gesprek de bewijzen ook nog eens naar de klantendienst (01/08). mijn kaart blijft geblokkeerd, ik krijg geen reactie op mijn e-mails. gezien het vertrouwen in het bedrijf maximaal geschonden is na deze gebeurtenissen eis ik een onmiddellijke beëindiging van mijn contract en de terugbetaling van de maand juli die men mij onterecht blokkeerde + augustus en het overschot van 9,95€ een totaal dus van 69,85€. hoogachtend,Ghaebi

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 69,85

    opzeg van mijn lidmaatschap wegens contractbreuk zijdens de dienstverlener en terugbetaling juli/augustus + overschot 69,85

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
  • BASIC FIT Aan M. G.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 05024591 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 05024591 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)