Vakantie mislukt omwille slechte werking !

TRAVELBIRD De Keyserlei 5, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • C. U. Aan TRAVELBIRD

    Beste, ik boekte bij Travelbird een reis (B-21868824), er werd midden juli gemeld om een naamsverandering te doen. De communicatie verliep moeizaam, toch via mails, zodat ik de mail bewijzen heb. Na 265 euro extra bijbetaald te hebben was de dag voor de reis nog niet aangepast bij Ryanair. Inchecken was dus onmogelijk. Ik heb alle mails bewaard als bewijs dat ik meermaals jullie gevraagd heb actie te ondernemen! Ik zou graag minimum de helft van alle kosten terug krijgen, van iets wat ik niet gehad, enkel meer stress heeft bezorgd! Constanza Urbina

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik boekte bij Travelbird een reis (B-21868824), er werd midden juli gemeld om een naamsverandering te doen. De communicatie verliep moeizaam, toch via mails, zodat ik de mail bewijzen heb. Na 265 euro extra bijbetaald te hebben was de dag voor de reis nog niet aangepast bij Ryanair. Inchecken was dus onmogelijk. Ik heb alle mails bewaard als bewijs dat ik meermaals jullie gevraagd heb actie te ondernemen! Ik zou graag minimum de helft van alle kosten terug krijgen, van iets wat ik niet gehad, enkel meer stress heeft bezorgd! Constanza Urbina

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 1000,00

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)