HELLO FRESH


Deze klacht is Publiek

  • L. E. Aan HELLO FRESH

    Goedendag, ik heb begin juli een lidmaatschap aangegaan bij Hello fresh. De eerste twee geleverde boxen waren gratis dankzij bons van kennissen. Nadien was ik van plan om mijn lidmaatscha stop te zetten. Er is een herroepingsrecht op boxen, aangezien ze automatisch boxen bestellen en ook ze dus aanrekenen. Zonder hier wekelijks iets van te laten weten. Herroepingsrecht liep tot woensdag 17/7 23:59. Hier werd ik niet van op de hoogte gebracht via mail ofzo. Dus werd er op donderdag 18/7 64 euro aangerekend via Paypall. Op donderdag 18/7 legde ik telefonisch contact met het bedrijf met de vraag of ik de box kon annuleren. Dit was echter niet mogelijk, even later in het gesprek kon de medewerker het wel annuleren maar zou de helft van de prijs (30euro) toch nog worden aangerekend. Nochtans had ik nog geen gerechten voor die bestelling geselecteerd. De medewerker gaf de uitleg dat alle producten alle besteld waren voor de levering (zaterdag 20/7). Ik vind het onbegrijpelijk dat ik moet betalen voor een box dat ik niet krijg of de bestelling gewoon moet laten doorgaan tegen de originele prijs. Voornamelijk vindt ik dat ze kopers in de val lokken door er niet duidelijkop te wijzen dat na woensdag er niks meer kan aangepast worden. Voor de koper lijkt het: zolang je geen gerechten hebt geselecteerd, je geen box krijgt. Maar niks is minder waar. Bedankt

    Omschrijving van uw klacht

    Goedendag, ik heb begin juli een lidmaatschap aangegaan bij Hello fresh. De eerste twee geleverde boxen waren gratis dankzij bons van kennissen. Nadien was ik van plan om mijn lidmaatscha stop te zetten. Er is een herroepingsrecht op boxen, aangezien ze automatisch boxen bestellen en ook ze dus aanrekenen. Zonder hier wekelijks iets van te laten weten. Herroepingsrecht liep tot woensdag 17/7 23:59. Hier werd ik niet van op de hoogte gebracht via mail ofzo. Dus werd er op donderdag 18/7 64 euro aangerekend via Paypall. Op donderdag 18/7 legde ik telefonisch contact met het bedrijf met de vraag of ik de box kon annuleren. Dit was echter niet mogelijk, even later in het gesprek kon de medewerker het wel annuleren maar zou de helft van de prijs (30euro) toch nog worden aangerekend. Nochtans had ik nog geen gerechten voor die bestelling geselecteerd. De medewerker gaf de uitleg dat alle producten alle besteld waren voor de levering (zaterdag 20/7). Ik vind het onbegrijpelijk dat ik moet betalen voor een box dat ik niet krijg of de bestelling gewoon moet laten doorgaan tegen de originele prijs. Voornamelijk vindt ik dat ze kopers in de val lokken door er niet duidelijkop te wijzen dat na woensdag er niks meer kan aangepast worden. Voor de koper lijkt het: zolang je geen gerechten hebt geselecteerd, je geen box krijgt. Maar niks is minder waar. Bedankt

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 64,95

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • HELLO FRESH Aan L. E.

    Hallo, Wat leuk een berichtje van jou! We doen ons best jouw e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Mocht je een dringende vraag hebben, bel of chat dan met ons. Wist je trouwens dat antwoorden op veelgestelde vragen ook te vinden zijn in ons Helpcenter? Het wijzigen van jouw box - bijvoorbeeld maaltijden kiezen, pauzeren of opzeggen- kan tot en met: woensdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op zaterdag of zondag donderdag 23:59 uur voor boxen die bezorgd worden op maandag vrijdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgdworden op dinsdag zaterdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op woensdag De klantenservice is geopend op: Maandag t/m woensdag 09:00-23:00 donderdag en vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag 08:00-21:00 Zondag 09:00-22:00 Wij kunnen niet garanderen dat jouw wijziging op tijd kan worden doorgevoerd via een e-mail. Wij adviseren je daaromde wijziging in je online account te maken. Een annulering van de eerste box kan alleen via onze klantendienst worden doorgegeven. Groeten, HelloFresh Klantenservice

    Hallo, Wat leuk een berichtje van jou! We doen ons best jouw e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Mocht je een dringende vraag hebben, bel of chat dan met ons. Wist je trouwens dat antwoorden op veelgestelde vragen ook te vinden zijn in ons Helpcenter? Het wijzigen van jouw box - bijvoorbeeld maaltijden kiezen, pauzeren of opzeggen- kan tot en met: woensdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op zaterdag of zondag donderdag 23:59 uur voor boxen die bezorgd worden op maandag vrijdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgdworden op dinsdag zaterdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op woensdag De klantenservice is geopend op: Maandag t/m woensdag 09:00-23:00 donderdag en vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag 08:00-21:00 Zondag 09:00-22:00 Wij kunnen niet garanderen dat jouw wijziging op tijd kan worden doorgevoerd via een e-mail. Wij adviseren je daaromde wijziging in je online account te maken. Een annulering van de eerste box kan alleen via onze klantendienst worden doorgegeven. Groeten, HelloFresh Klantenservice

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)