Hoog verbruik wegens kapotte meter

WATERLINK Mechelsesteenweg 66, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • K. G. Aan WATERLINK

    Beste, bij opname van de watermeter stelden wij een verbruik was van 177 m3, 3 techniekers kwamen langs en de 4de keer werd de meter vervangen, er werd zelfs door een technieker dat een op 1 dag 1m3 verbruik was en dat terwijl hij niet thuis was, nu de digitale is geplaatst loopt alles normaal, dit onderzoek loopt al 6 maanden, en verbruikte onze zoon 25 m3 meter per 6 maanden, wij zijn bereid om een jaarafrekening te betalen op basis van de nieuwe meter, ook hebben wij het nadeel dat onze zoon het appartement aankochte en er 2 jaar niet verbleef en zodoende geen verbruik had, het jaar van ingebruikname stelden wij vast dat de meter stuk was en we hebben hem laten vervangen, daar hij er toen maar zelden was had hij een verbruik van 11m waar zij dan weer op reklaremeren. Voor mij is watrlink een echte klotefirma van techniekers tot bedienden, ik ben steeds bereid voor verder gesprek of informatie. Hopend dat jullie mij kunnen helpen Mevr Van de Brande

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, bij opname van de watermeter stelden wij een verbruik was van 177 m3, 3 techniekers kwamen langs en de 4de keer werd de meter vervangen, er werd zelfs door een technieker dat een op 1 dag 1m3 verbruik was en dat terwijl hij niet thuis was, nu de digitale is geplaatst loopt alles normaal, dit onderzoek loopt al 6 maanden, en verbruikte onze zoon 25 m3 meter per 6 maanden, wij zijn bereid om een jaarafrekening te betalen op basis van de nieuwe meter, ook hebben wij het nadeel dat onze zoon het appartement aankochte en er 2 jaar niet verbleef en zodoende geen verbruik had, het jaar van ingebruikname stelden wij vast dat de meter stuk was en we hebben hem laten vervangen, daar hij er toen maar zelden was had hij een verbruik van 11m waar zij dan weer op reklaremeren. Voor mij is watrlink een echte klotefirma van techniekers tot bedienden, ik ben steeds bereid voor verder gesprek of informatie. Hopend dat jullie mij kunnen helpen Mevr Van de Brande

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • WATERLINK Aan K. G.

    Beste Testaankoop, Beste mevrouw Goovaerts, Wij hebben uw schrijven dd. 17.07.2019 goed ontvangen. Dossiernummer: 300102974 is momenteel in onderzoek, van zodra het onderzoek is afgerond nemen wij contact met u op. Hopende u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groeten Vildan     Customer Service Officer    Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen   www.water-link.be

    Beste Testaankoop, Beste mevrouw Goovaerts, Wij hebben uw schrijven dd. 17.07.2019 goed ontvangen. Dossiernummer: 300102974 is momenteel in onderzoek, van zodra het onderzoek is afgerond nemen wij contact met u op. Hopende u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Met vriendelijke groeten Vildan     Customer Service Officer    Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen   www.water-link.be

  • WATERLINK Aan K. G.

    Beste mevrouw Goovaerts,   Water-link verwijst naar uw bericht dd. 17 juli 2019 betreffende watermeter 290313. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij uw dossier nog eens onderzocht en stellen het volgende vast: Het Algemeen Waterverkoopreglement, dat de rechten en plichten vastlegt tussen water-link en klanten, bepaalt dat de stand van de watermeter bindend is. Alsook heeft water-link voldoende controleonderzoeken uitgevoerd wat betreft de werking van de analoge watermeter. Hieruit bleek steeds dat er geen sprake was van lekkages en de meter correct werkte. Water-link hoeft verder het waterverbruik niet te verklaren of te specificeren. Water-link kan om deze redenen uw klacht niet aanvaarden en verzoekt u vriendelijk alsnog het door u verschuldigde bedrag van EUR 1029.42 te betalen. Zoals reeds eerder gezegd is het wel steeds mogelijk een afbetaalplan op te maken verspreid over 6 maanden (of langer indien gewenst). Doordat het verbruik nog steeds aan de hoge kant is, raden wij u dan ook zeker aan om het verbruik in de gaten te blijven houden. Dit kan via het portaal op s:water-link.beortaaldigitalemeters . Aarzel niet ons te contacteren indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft. Met vriendelijke groeten Kelly VAN DEN BULCK   Customer Service Officer    Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen   www.water-link.be

    Beste mevrouw Goovaerts,   Water-link verwijst naar uw bericht dd. 17 juli 2019 betreffende watermeter 290313. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij uw dossier nog eens onderzocht en stellen het volgende vast: Het Algemeen Waterverkoopreglement, dat de rechten en plichten vastlegt tussen water-link en klanten, bepaalt dat de stand van de watermeter bindend is. Alsook heeft water-link voldoende controleonderzoeken uitgevoerd wat betreft de werking van de analoge watermeter. Hieruit bleek steeds dat er geen sprake was van lekkages en de meter correct werkte. Water-link hoeft verder het waterverbruik niet te verklaren of te specificeren. Water-link kan om deze redenen uw klacht niet aanvaarden en verzoekt u vriendelijk alsnog het door u verschuldigde bedrag van EUR 1029.42 te betalen. Zoals reeds eerder gezegd is het wel steeds mogelijk een afbetaalplan op te maken verspreid over 6 maanden (of langer indien gewenst). Doordat het verbruik nog steeds aan de hoge kant is, raden wij u dan ook zeker aan om het verbruik in de gaten te blijven houden. Dit kan via het portaal op s:water-link.beortaaldigitalemeters . Aarzel niet ons te contacteren indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft. Met vriendelijke groeten Kelly VAN DEN BULCK   Customer Service Officer    Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen   www.water-link.be

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)