Ongeleverde box die toch betaald moet worden

HELLO FRESH


Deze klacht is Publiek

  • T. V. Aan HELLO FRESH

    Beste, ik bestelde voor deze week een maaltijdbox die geleverd zou worden om 15u50. Hiervoor zorgde ik dan ook dat ik de hele namiddag thuis was en de bel duidelijk kon horen. Om 15u50 kon ik op de trackwebsite zien dat de levering mislukt was, toch er had niemand aangebeld (bel getest) en zat er geen briefje in de brievenbus. Toen ik de klantendienst contacteerde vertelde die me dat de chauffeur er alles aan had gedaan om de box toch te proberen leveren, maar geen van onze buren was thuis (er waren van de zes buren wel degelijk enkele thuis). Omdat ik te laat belde krijg ik slechts de helft van de box terugbetaald. Ik vind het een heel oneerlijke oplossing aangezien ik niks krijg en zonder dat ik er iets aan kan doen toch moet betalen.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik bestelde voor deze week een maaltijdbox die geleverd zou worden om 15u50. Hiervoor zorgde ik dan ook dat ik de hele namiddag thuis was en de bel duidelijk kon horen. Om 15u50 kon ik op de trackwebsite zien dat de levering mislukt was, toch er had niemand aangebeld (bel getest) en zat er geen briefje in de brievenbus. Toen ik de klantendienst contacteerde vertelde die me dat de chauffeur er alles aan had gedaan om de box toch te proberen leveren, maar geen van onze buren was thuis (er waren van de zes buren wel degelijk enkele thuis). Omdat ik te laat belde krijg ik slechts de helft van de box terugbetaald. Ik vind het een heel oneerlijke oplossing aangezien ik niks krijg en zonder dat ik er iets aan kan doen toch moet betalen.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 43,95

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • HELLO FRESH Aan T. V.

    Hallo, Wat leuk een berichtje van jou! We doen ons best jouw e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Mocht je een dringende vraag hebben, bel of chat dan met ons. Wist je trouwens dat antwoorden op veelgestelde vragen ook te vinden zijn in ons Helpcenter? Het wijzigen van jouw box - bijvoorbeeld maaltijden kiezen, pauzeren of opzeggen- kan tot en met: woensdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op zaterdag of zondag donderdag 23:59 uur voor boxen die bezorgd worden op maandag vrijdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgdworden op dinsdag zaterdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op woensdag De klantenservice is geopend op: Maandag t/m woensdag 09:00-23:00 donderdag en vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag 08:00-21:00 Zondag 09:00-22:00 Wij kunnen niet garanderen dat jouw wijziging op tijd kan worden doorgevoerd via een e-mail. Wij adviseren je daaromde wijziging in je online account te maken. Een annulering van de eerste box kan alleen via onze klantendienst worden doorgegeven. Groeten, HelloFresh Klantenservice

    Hallo, Wat leuk een berichtje van jou! We doen ons best jouw e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Mocht je een dringende vraag hebben, bel of chat dan met ons. Wist je trouwens dat antwoorden op veelgestelde vragen ook te vinden zijn in ons Helpcenter? Het wijzigen van jouw box - bijvoorbeeld maaltijden kiezen, pauzeren of opzeggen- kan tot en met: woensdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op zaterdag of zondag donderdag 23:59 uur voor boxen die bezorgd worden op maandag vrijdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgdworden op dinsdag zaterdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op woensdag De klantenservice is geopend op: Maandag t/m woensdag 09:00-23:00 donderdag en vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag 08:00-21:00 Zondag 09:00-22:00 Wij kunnen niet garanderen dat jouw wijziging op tijd kan worden doorgevoerd via een e-mail. Wij adviseren je daaromde wijziging in je online account te maken. Een annulering van de eerste box kan alleen via onze klantendienst worden doorgegeven. Groeten, HelloFresh Klantenservice

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)