MOLECULE Pareelstraat 7, VICHTE


Deze klacht is Publiek

  • D. B. Aan MOLECULE

    Beste, Op 23/6 zijn wij meubels gaan kopen in de gegeven winkel. Zowel tuinmeubels, als salonmeubels, een (eet)tafel, als een kast voor in de gang. In Molecule krijg je bij elke afdeling een bon. Wij zijn gaan betalen aan de kassa met onze 4 bonnen, er is een voorschot betaald op elk van de bonnen. Er is ons ook aangegeven dat men zal kijken om de levering (van de tuinmeubels) gratis te doen, omdat wij toch voor een aanzienlijk bedrag hebben gekocht. Nu hebben wij niet de mogelijkheid om zelf onze artikelen/meubels mee te nemen in de auto, dus opteren we voor het leveren van onze meubels. enkel de tafel kan niet worden geleverd, omdat ze die nog moeten maken. De rest van de meubels kon wel worden geleverd. Men belt mij om aan te geven dat ze een levering zullen doen. Ik zeg dat het ok is, en dat ze ook meteen moeten kijken naar de andere bonnen, die ook op mijn naam staan, waarvan ik weet dat de artikelen ter beschikking zijn. De dag van de levering is enkel het stuk van de tuinmeubels mee. Spijtig, want dat zijn extra kilometers, en wij hebben niet al onze meubels in ontvangst genomen. Ik bel hiervoor meermaals naar de dienst van de bestellingen, en nu komen ze me aangeven dat mijn tafel pas in de week van 23sept zal worden geleverd. Zo ook de rest van de meubels. Wij hebben voldoende betaald om wel onze meubels in ontvangst te nemen. ze geven aan dat dat kan maar dat we dan nog 2x transport zullen moeten betalen, eenmaal voor de meubels die binnenkort nog worden geleverd, een tweede keer voor de tafel; Ik heb aangegeven dat ik niet akkoord ben, dat ze maar hadden moeten luisteren toen ik had aangegeven dat ze de andere set beschikbare meubels hadden moeten meenemen. Dus nu maakt het dat ik moet betalen voor transportkort omdat zij niet hebben geluisterd naar de instructie. omdat zij een fout hebben gemaakt. ik vind dit niet OK. en dan komt het alternatief om alles in september te laten leveren. ook niet ok. De meubels zijn ter beschikking. Ik wil hierom ook klacht neerleggen, want de dienst na verkoop is schrijnend. Zo heb ik hen al 4x moeten bellen om uiteindelijk dan toch iemand aan de lijn te hebben die me dit heeft uitgelegd, en die er dan is in geslaagd om toch een levering te doen a.s. zaterdag van de meubels, echter tegen betaling. Ik ben niet van zin om dit te betalen, opnieuw, ze hadden dit kunnen weten, ze wisten dit, het stond op de bestelbon.. Ik ben niet akkoord en betwist de transportkost. en nog zoiets; Ik geef aan dat, als het zo zit, ik de tafel liever annuleer, want ik geen zin heb in 1) te wachten tot september 2) geen zin heb om opnieuw 40 euro te betalen. Dan zeggen ze, dat is moeilijk, maar het kan, maar dan betaal je alsnog 30% van de kost van de tafel om te annuleren. Zo kan ik ook een meubelzaak starten hoor. Ik maak binnen mijn zaak 27 verschillende afdelingen, en laat de klanten die meerdere items bestellen voor elk meubelstuk transportkosten betalen. En gaan ze daarmee niet akkoord, en dan kunnen ze hun bestelling annuleren, maar dan houd ik wel 30% van de kost achter voor "administratieve kosten". U begrijpt ook dat ik alles behalve gelukkig ben met de manier van handelen daar bij Molecule.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Op 23/6 zijn wij meubels gaan kopen in de gegeven winkel. Zowel tuinmeubels, als salonmeubels, een (eet)tafel, als een kast voor in de gang. In Molecule krijg je bij elke afdeling een bon. Wij zijn gaan betalen aan de kassa met onze 4 bonnen, er is een voorschot betaald op elk van de bonnen. Er is ons ook aangegeven dat men zal kijken om de levering (van de tuinmeubels) gratis te doen, omdat wij toch voor een aanzienlijk bedrag hebben gekocht. Nu hebben wij niet de mogelijkheid om zelf onze artikelen/meubels mee te nemen in de auto, dus opteren we voor het leveren van onze meubels. enkel de tafel kan niet worden geleverd, omdat ze die nog moeten maken. De rest van de meubels kon wel worden geleverd. Men belt mij om aan te geven dat ze een levering zullen doen. Ik zeg dat het ok is, en dat ze ook meteen moeten kijken naar de andere bonnen, die ook op mijn naam staan, waarvan ik weet dat de artikelen ter beschikking zijn. De dag van de levering is enkel het stuk van de tuinmeubels mee. Spijtig, want dat zijn extra kilometers, en wij hebben niet al onze meubels in ontvangst genomen. Ik bel hiervoor meermaals naar de dienst van de bestellingen, en nu komen ze me aangeven dat mijn tafel pas in de week van 23sept zal worden geleverd. Zo ook de rest van de meubels. Wij hebben voldoende betaald om wel onze meubels in ontvangst te nemen. ze geven aan dat dat kan maar dat we dan nog 2x transport zullen moeten betalen, eenmaal voor de meubels die binnenkort nog worden geleverd, een tweede keer voor de tafel; Ik heb aangegeven dat ik niet akkoord ben, dat ze maar hadden moeten luisteren toen ik had aangegeven dat ze de andere set beschikbare meubels hadden moeten meenemen. Dus nu maakt het dat ik moet betalen voor transportkort omdat zij niet hebben geluisterd naar de instructie. omdat zij een fout hebben gemaakt. ik vind dit niet OK. en dan komt het alternatief om alles in september te laten leveren. ook niet ok. De meubels zijn ter beschikking. Ik wil hierom ook klacht neerleggen, want de dienst na verkoop is schrijnend. Zo heb ik hen al 4x moeten bellen om uiteindelijk dan toch iemand aan de lijn te hebben die me dit heeft uitgelegd, en die er dan is in geslaagd om toch een levering te doen a.s. zaterdag van de meubels, echter tegen betaling. Ik ben niet van zin om dit te betalen, opnieuw, ze hadden dit kunnen weten, ze wisten dit, het stond op de bestelbon.. Ik ben niet akkoord en betwist de transportkost. en nog zoiets; Ik geef aan dat, als het zo zit, ik de tafel liever annuleer, want ik geen zin heb in 1) te wachten tot september 2) geen zin heb om opnieuw 40 euro te betalen. Dan zeggen ze, dat is moeilijk, maar het kan, maar dan betaal je alsnog 30% van de kost van de tafel om te annuleren. Zo kan ik ook een meubelzaak starten hoor. Ik maak binnen mijn zaak 27 verschillende afdelingen, en laat de klanten die meerdere items bestellen voor elk meubelstuk transportkosten betalen. En gaan ze daarmee niet akkoord, en dan kunnen ze hun bestelling annuleren, maar dan houd ik wel 30% van de kost achter voor "administratieve kosten". U begrijpt ook dat ik alles behalve gelukkig ben met de manier van handelen daar bij Molecule.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 40,00

    een klantvriendelijke oplossing. Dat zou wel eens mogen als je net voor meer dan 4400 Euro hebt gekocht!

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)