Lola Liza


Deze klacht is Publiek

  • V. G. Aan Lola Liza

    Beste, Op de 1e solden dag kocht ik een jumpsuit(nieuwe collectie???) aan voor €59,99. Ik heb deze al eerder willen kopen 2 weken ervoor. Ik heb al speciaal gewacht tot de solden. En omdat ik 2x hèb gevraagd of dit in solden was of kwam, nee was het antwoord dit is nieuwe collectie ! Dan 3 dagen later is dit ineens toch in solden €42,99?????? Maar liefst €18 verschil. Ik voel mij echt opgelicht.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Op de 1e solden dag kocht ik een jumpsuit(nieuwe collectie???) aan voor €59,99. Ik heb deze al eerder willen kopen 2 weken ervoor. Ik heb al speciaal gewacht tot de solden. En omdat ik 2x hèb gevraagd of dit in solden was of kwam, nee was het antwoord dit is nieuwe collectie ! Dan 3 dagen later is dit ineens toch in solden €42,99?????? Maar liefst €18 verschil. Ik voel mij echt opgelicht.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 17,00

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • Lola Liza Aan V. G.

    - Typ uw reactie boven deze regel - Beste klant, We hebben je aanvraag goed ontvangen. Onze klantendienst, open van maandag tot vrijdag tussen 9u en 17u, doet zijn uiterste best om deze aanvraag zo snel mogelijk te behandelen! Als je nog bijkomende opmerkingen hebt, kan je deze toevoegen door op dit bericht te antwoorden. Groetjes, LolaLiza ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Chère cliente Nous avons bien reçu votre demande. Elle sera traitée dans les meilleurs délais par notre Service Client, ouvert du lundi au vendredi de 9h à 17h. Pour ajouter des commentaires supplémentaires, vous pouvez simplement répondre à ce message. Amicalement, LolaLiza ---------------------------------------------- Klachtenbox, 15 jul. 18:59 CEST (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van LolaLiza.[6LWZOW-4VOV]

    - Typ uw reactie boven deze regel - Beste klant, We hebben je aanvraag goed ontvangen. Onze klantendienst, open van maandag tot vrijdag tussen 9u en 17u, doet zijn uiterste best om deze aanvraag zo snel mogelijk te behandelen! Als je nog bijkomende opmerkingen hebt, kan je deze toevoegen door op dit bericht te antwoorden. Groetjes, LolaLiza ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Chère cliente Nous avons bien reçu votre demande. Elle sera traitée dans les meilleurs délais par notre Service Client, ouvert du lundi au vendredi de 9h à 17h. Pour ajouter des commentaires supplémentaires, vous pouvez simplement répondre à ce message. Amicalement, LolaLiza ---------------------------------------------- Klachtenbox, 15 jul. 18:59 CEST (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy) -------------------------------- Dit e-mailbericht is een service van LolaLiza.[6LWZOW-4VOV]

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)