Bestelling ge'retour'neerd - maar terugbetaling blijft uit

Vibram.com


Deze klacht is Publiek

  • M. V. Aan Vibram.com

    Beste, Op 03/06 bestelde ik een paar schoenen op website Vibram.com. Op 07/06 ontving ik de bestelling - maar deze was een maat te klein. Ik retourneerde deze bestelling conform de regels opgenomen op de website http://eu.vibram.com/en/returns.html En ik bestelde en betaalde een groter paar via de website. Op 11/06 heeft DPD mijn retourzending afgeleverd. Tot op vandaag werd mijn betaling van de eerste bestelling niet terugbetaald. Ik heb 2 mailberichten gestuurd naar het e-mailadres en 1 bericht nagelaten op het Italiaans antwoordapparaat met de vraag mij terug te bellen. Ik kreeg geen enkele feedback op mijn berichten en ook mijn geld werd nog niet terug betaald.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Op 03/06 bestelde ik een paar schoenen op website Vibram.com. Op 07/06 ontving ik de bestelling - maar deze was een maat te klein. Ik retourneerde deze bestelling conform de regels opgenomen op de website http://eu.vibram.com/en/returns.html En ik bestelde en betaalde een groter paar via de website. Op 11/06 heeft DPD mijn retourzending afgeleverd. Tot op vandaag werd mijn betaling van de eerste bestelling niet terugbetaald. Ik heb 2 mailberichten gestuurd naar het e-mailadres en 1 bericht nagelaten op het Italiaans antwoordapparaat met de vraag mij terug te bellen. Ik kreeg geen enkele feedback op mijn berichten en ook mijn geld werd nog niet terug betaald.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 95,00

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)