Behandeld door Test-Aankoop

TRAVELBIRD De Keyserlei 5, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • W. T. Aan TRAVELBIRD

    Beste, Ik bestelde een weekendje weg bij Travelbird via internet. Dit gaat over het paket 'Uitwaaien in Nieuwpoort'. De boeking en betaling was ook gebeurd via internet. Echter bij onze aankomt in het hotel zelf melden ze ons dat Travelbirt niet meer actief was en wij dus nogmaals moesten betalen. Bij deze wat dit bedrag ook nog eens hoger dan wat wij online betaald hadden.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik bestelde een weekendje weg bij Travelbird via internet. Dit gaat over het paket 'Uitwaaien in Nieuwpoort'. De boeking en betaling was ook gebeurd via internet. Echter bij onze aankomt in het hotel zelf melden ze ons dat Travelbirt niet meer actief was en wij dus nogmaals moesten betalen. Bij deze wat dit bedrag ook nog eens hoger dan wat wij online betaald hadden.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 158,00

    Schadevergoeding

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 29 juli 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)