BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp


Deze klacht is Publiek

  • A. P. Aan BASIC FIT

    Beste, Op 13/11/18 werd ik lid van basic fit. Ik nam een duurder abonnement dat dan opzegbaar was. Medio april 19 vroeg ik een van de medewerkerd of ik dit bij hem kon opzeggen. Hij verwees mij door naar de kiosk. Op 23 of 25 april heb ik dit via de kiosk gedaan (het abonnement grijst duidelijk uit). Begin mei zag ik dat de domiciliëring van mei er ging afgaan. Wanneer ik keek in my account zag ik dat de opzeg via de kiosk niet geregistreerd is geweest. Ik heb hem dan onmiddellijk via de site gedaan (alhoewel de medewerker mij expliciet zei dat dit via de kiosk of schriftelijk moest). Ik blokkeerde de betaling en mailde basic fit onmiddellijk. Er wordt nu 3 maand abonnementsgeld gevraag en kosten. Een totaal van 80 eur. Na veel overenweer gemail heeft basic fit eindelijk kunnen aangeven in de algemenebvoorwaarden dat er sowieso 4weken opzegtermijn is (stond niet duidelijk bij de formule op de site). Deze maand wil ik dus betalen. Echter basic fit weigert mij een rekeningnummer te verstrekken of zelfs het bedrag te bevestigen. Het lijkt alles of niets bij hen. Hierdoor zit het nu geblokkeerd en dreigt basic fit nu met leer kosten en incasso. Dit allemaal zonder enige juridische uitspraak. Hopenlijk help deze weg. Groeten, A.P.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Op 13/11/18 werd ik lid van basic fit. Ik nam een duurder abonnement dat dan opzegbaar was. Medio april 19 vroeg ik een van de medewerkerd of ik dit bij hem kon opzeggen. Hij verwees mij door naar de kiosk. Op 23 of 25 april heb ik dit via de kiosk gedaan (het abonnement grijst duidelijk uit). Begin mei zag ik dat de domiciliëring van mei er ging afgaan. Wanneer ik keek in my account zag ik dat de opzeg via de kiosk niet geregistreerd is geweest. Ik heb hem dan onmiddellijk via de site gedaan (alhoewel de medewerker mij expliciet zei dat dit via de kiosk of schriftelijk moest). Ik blokkeerde de betaling en mailde basic fit onmiddellijk. Er wordt nu 3 maand abonnementsgeld gevraag en kosten. Een totaal van 80 eur. Na veel overenweer gemail heeft basic fit eindelijk kunnen aangeven in de algemenebvoorwaarden dat er sowieso 4weken opzegtermijn is (stond niet duidelijk bij de formule op de site). Deze maand wil ik dus betalen. Echter basic fit weigert mij een rekeningnummer te verstrekken of zelfs het bedrag te bevestigen. Het lijkt alles of niets bij hen. Hierdoor zit het nu geblokkeerd en dreigt basic fit nu met leer kosten en incasso. Dit allemaal zonder enige juridische uitspraak. Hopenlijk help deze weg. Groeten, A.P.

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)