Gratis box toch 12 Euro aangerekend via Visa

HELLO FRESH


Deze klacht is Publiek

  • P. B. Aan HELLO FRESH

    Dossier bij Test Aankoop: 103565340-45 Beste, Via vrienden mocht ik genieten van een gratis box bij Hellofresh, hiervoor heb ik me eerst aangesloten (waarbij je persoons en betalingsgegevens moet ingeven om nadien nog verdere bestellingen te ontvangen). Voordien heb ik me verzekerd door een mail te sturen naar de klantendienst dat de box echt gratis was en dat ik ten alle tijde de aansluiting kan stopzetten. Dit werd ook bevestigd door de klantendienst van Hellofresh. Ik had gekozen om een box te bestellen voor drie personen en kreeg de mogelijkheid om uit verschillende gerechten te kiezen. Bij het afronden van de bestelling kreeg ik een betalingsoverzicht van 0 Euro. Dit werd nogmaals bevestigd per mail door Hellofresh. Nadien zag ik via homenanking dat Hellofresh 12 Euro heeft afgehouden van mijn Visakaart. Hierop heb ik de klantendienst gecontacteerd, zij beweren dat ik bij het kiezen van de maaltijden een premiummaaltijd heb gekozen en dat daarvoor een extra van 4 Euro per persoon wordt voor aangerekend. Hierop heb ik gestuurd dat ik een gratis box had en dat op de afrekening 0 Euro stond, op de afrekening had dan maar 12 Euro moeten staan, dan had ik mijn bestelling nog kunnen wisselen. Hellofrsh blijft bij hun standpunt en ik bij het mijne, ik zal de uitwisseling van mails toevoegen aan deze klacht. Ondertussen had ik reeds bij Visa een klacht ingediend, maar daar zeggen ze niet te kunnen tussenkomen en dat ik dit met de klantendienst van Hellofresh moet opnemen. Met vriendelijke groeten, Paul Bernaer

    Omschrijving van uw klacht

    Dossier bij Test Aankoop: 103565340-45 Beste, Via vrienden mocht ik genieten van een gratis box bij Hellofresh, hiervoor heb ik me eerst aangesloten (waarbij je persoons en betalingsgegevens moet ingeven om nadien nog verdere bestellingen te ontvangen). Voordien heb ik me verzekerd door een mail te sturen naar de klantendienst dat de box echt gratis was en dat ik ten alle tijde de aansluiting kan stopzetten. Dit werd ook bevestigd door de klantendienst van Hellofresh. Ik had gekozen om een box te bestellen voor drie personen en kreeg de mogelijkheid om uit verschillende gerechten te kiezen. Bij het afronden van de bestelling kreeg ik een betalingsoverzicht van 0 Euro. Dit werd nogmaals bevestigd per mail door Hellofresh. Nadien zag ik via homenanking dat Hellofresh 12 Euro heeft afgehouden van mijn Visakaart. Hierop heb ik de klantendienst gecontacteerd, zij beweren dat ik bij het kiezen van de maaltijden een premiummaaltijd heb gekozen en dat daarvoor een extra van 4 Euro per persoon wordt voor aangerekend. Hierop heb ik gestuurd dat ik een gratis box had en dat op de afrekening 0 Euro stond, op de afrekening had dan maar 12 Euro moeten staan, dan had ik mijn bestelling nog kunnen wisselen. Hellofrsh blijft bij hun standpunt en ik bij het mijne, ik zal de uitwisseling van mails toevoegen aan deze klacht. Ondertussen had ik reeds bij Visa een klacht ingediend, maar daar zeggen ze niet te kunnen tussenkomen en dat ik dit met de klantendienst van Hellofresh moet opnemen. Met vriendelijke groeten, Paul Bernaer

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 12,00

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • HELLO FRESH Aan P. B.

    Hallo, Wat leuk een berichtje van jou! We doen ons best jouw e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Mocht je een dringende vraag hebben, bel of chat dan met ons. Wist je trouwens dat antwoorden op veelgestelde vragen ook te vinden zijn in ons Helpcenter? Het wijzigen van jouw box - bijvoorbeeld maaltijden kiezen, pauzeren of opzeggen- kan tot en met: woensdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op zaterdag of zondag donderdag 23:59 uur voor boxen die bezorgd worden op maandag vrijdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgdworden op dinsdag zaterdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op woensdag De klantenservice is geopend op: Maandag t/m woensdag 09:00-23:00 donderdag en vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag 08:00-21:00 Zondag 09:00-22:00 Wij kunnen niet garanderen dat jouw wijziging op tijd kan worden doorgevoerd via een e-mail. Wij adviseren je daaromde wijziging in je online account te maken. Een annulering van de eerste box kan alleen via onze klantendienst worden doorgegeven. Groeten, HelloFresh Klantenservice

    Hallo, Wat leuk een berichtje van jou! We doen ons best jouw e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Mocht je een dringende vraag hebben, bel of chat dan met ons. Wist je trouwens dat antwoorden op veelgestelde vragen ook te vinden zijn in ons Helpcenter? Het wijzigen van jouw box - bijvoorbeeld maaltijden kiezen, pauzeren of opzeggen- kan tot en met: woensdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op zaterdag of zondag donderdag 23:59 uur voor boxen die bezorgd worden op maandag vrijdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgdworden op dinsdag zaterdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op woensdag De klantenservice is geopend op: Maandag t/m woensdag 09:00-23:00 donderdag en vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag 08:00-21:00 Zondag 09:00-22:00 Wij kunnen niet garanderen dat jouw wijziging op tijd kan worden doorgevoerd via een e-mail. Wij adviseren je daaromde wijziging in je online account te maken. Een annulering van de eerste box kan alleen via onze klantendienst worden doorgegeven. Groeten, HelloFresh Klantenservice

  • HELLO FRESH Aan P. B.

    Beste Paul, Dit bedrag is in rekening gebracht omdat je een Premiummaaltijd hebt gekozen in jouw box. Hier wordt een extra bedrag voor in rekening gebracht, wat uiteraard wordt aangeven zodat je hier niet door verrast wordt. Vervelend dat het je is ontgaan. Je zult een betalingsherinnering voor deze Eur12,- ontvangen wanneer je het bedrag hebt gestorneerd. Je kunt de betaalgegevens gebruiken uit deze e-mail om het bedrag terug over te maken. Hopelijk is jouw box met de Premiummaaltijd bevallen! Laat het me vooral weten als je nog vragen hebt, dan help ik je verder! Groeten, Barend

    Beste Paul, Dit bedrag is in rekening gebracht omdat je een Premiummaaltijd hebt gekozen in jouw box. Hier wordt een extra bedrag voor in rekening gebracht, wat uiteraard wordt aangeven zodat je hier niet door verrast wordt. Vervelend dat het je is ontgaan. Je zult een betalingsherinnering voor deze Eur12,- ontvangen wanneer je het bedrag hebt gestorneerd. Je kunt de betaalgegevens gebruiken uit deze e-mail om het bedrag terug over te maken. Hopelijk is jouw box met de Premiummaaltijd bevallen! Laat het me vooral weten als je nog vragen hebt, dan help ik je verder! Groeten, Barend

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)