TELENET Liersesteenweg 4, MECHELEN


Deze klacht is Publiek

  • J. H. Aan TELENET

    Beste, Ik bestelde de dienst play more sedert 26/07/2019. We zijn vandaag 12/07/2019 en ze krijgen het blijkbaar niet opgelost. Ik wordt hier zeer gefrustreerd van.De account staat wel op mijn vrouw haar naam Cams Sonja, maar ik denk toch dat ik als echtgenoot hiet ook mijn ongenoegen mag over uiten.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik bestelde de dienst play more sedert 26/07/2019. We zijn vandaag 12/07/2019 en ze krijgen het blijkbaar niet opgelost. Ik wordt hier zeer gefrustreerd van.De account staat wel op mijn vrouw haar naam Cams Sonja, maar ik denk toch dat ik als echtgenoot hiet ook mijn ongenoegen mag over uiten.

    Gewenste oplossing

    Ik wil zo snel mogelijk genieten van play more.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)