Sicli fire protection


Deze klacht is Publiek

  • W. D. Aan Sicli fire protection

    Hallo, In 2018 sloot ik contract af voor onderhoud van onze brandblussers bij Sicli. Ik kreeg hiervoor in augustus 2018 een factuur welke ik ook betaalde. Dit jaar kreeg ik weer factuur voor te betalen terwijl er vorig jaar nieland geweest was voor onderhoud. Heb dit jaar ook reeds 2x contact moeten opnemen eer er iemand gekomen is. Heb ook reeds 3x gebeld voor het terugkrijgen van het betaalde bedrag in 2018. Heb na 3 à 4 maand eindelijk creditnota ontvangen maar nu blijkt dat ik van de betaalde 103,46euro maar iets van een 40euro teruggestort krijgt. Met dit ben ik helemaal niet akkoord en zeker niet met de schamele service die we krijgen.

    Omschrijving van uw klacht

    Hallo, In 2018 sloot ik contract af voor onderhoud van onze brandblussers bij Sicli. Ik kreeg hiervoor in augustus 2018 een factuur welke ik ook betaalde. Dit jaar kreeg ik weer factuur voor te betalen terwijl er vorig jaar nieland geweest was voor onderhoud. Heb dit jaar ook reeds 2x contact moeten opnemen eer er iemand gekomen is. Heb ook reeds 3x gebeld voor het terugkrijgen van het betaalde bedrag in 2018. Heb na 3 à 4 maand eindelijk creditnota ontvangen maar nu blijkt dat ik van de betaalde 103,46euro maar iets van een 40euro teruggestort krijgt. Met dit ben ik helemaal niet akkoord en zeker niet met de schamele service die we krijgen.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 103,46

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)