BOFROST Wingepark 27, ROTSELAAR


Deze klacht is Publiek

  • t. e. Aan BOFROST

    Beste Sinds november word ik constant lastig gevallen door Bofrost. Soms krijg ik per dag zelfs 3 keer telefoon. Wanneer ik weet dat jullie het zijn, blokkeer ik steeds het telefoonnummer. Maar elke keer nemen jullie blijkbaar een ander telefoonnummer. (jullie hebben er blijkbaar heel veel) Ik sta ook op de niet-meer -bellenlijst maar daar wordt door deze firma blijkbaar ook geen rekening mee gehouden. De keren dat ik toch heb opgenomen heb ik duidelijk gezegd dat ik niets meer met jullie te maken wil hebben. Ook via messenger verschillende berichten gestuurd. Het is altijd het call-centrum dat hier schuld aan heeft volgens jullie. Elke keer krijg ik excuses en zullen ze er iets aan doen. Niet dus... het is echt niet normaal hoe jullie manier van handelen is. Ook blijven jullie ons lastig vallen aan de deur. Dat ik NIETS meer wens van Brofost is blijkbaar ook niet duidelijk. Het is erg want die vriendelijke mijnheer krijgt steeds hetzelfde te horen. En hij is duidelijk niet het probleem. Een half jaar lastig gevallen worden door dezelfde firma... dit heb ik nog nooit niet meegemaakt. Ik hoop nu echt dat het stopt want dit is echt frustrerend!!!!!!!!!!

    Omschrijving van uw klacht

    Beste Sinds november word ik constant lastig gevallen door Bofrost. Soms krijg ik per dag zelfs 3 keer telefoon. Wanneer ik weet dat jullie het zijn, blokkeer ik steeds het telefoonnummer. Maar elke keer nemen jullie blijkbaar een ander telefoonnummer. (jullie hebben er blijkbaar heel veel) Ik sta ook op de niet-meer -bellenlijst maar daar wordt door deze firma blijkbaar ook geen rekening mee gehouden. De keren dat ik toch heb opgenomen heb ik duidelijk gezegd dat ik niets meer met jullie te maken wil hebben. Ook via messenger verschillende berichten gestuurd. Het is altijd het call-centrum dat hier schuld aan heeft volgens jullie. Elke keer krijg ik excuses en zullen ze er iets aan doen. Niet dus... het is echt niet normaal hoe jullie manier van handelen is. Ook blijven jullie ons lastig vallen aan de deur. Dat ik NIETS meer wens van Brofost is blijkbaar ook niet duidelijk. Het is erg want die vriendelijke mijnheer krijgt steeds hetzelfde te horen. En hij is duidelijk niet het probleem. Een half jaar lastig gevallen worden door dezelfde firma... dit heb ik nog nooit niet meegemaakt. Ik hoop nu echt dat het stopt want dit is echt frustrerend!!!!!!!!!!

    Gewenste oplossing

    Geen brofost meer...niet via de telefoon en niet aan mijn deur!!!

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)