back

korting volgens gedomicilieerden

FARYS Gent
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

V. L.

aan: FARYS

09/07/2019

Beste , betreft korting volgens gedomicilieerden , mijn tussentijdse factuur is periode 23/10/2018 - 28/06/2019 . tot 31/12/2018 krijg ik korting voor 4 gedomicilieerden ( vorige eigenaars woonden hier ook met 4 ) . vanaf 01/01/2019 voor 1 gedomicilieerde . Volgens een van u medewerkers is jullie systeem dat jullie in november opvragen hoeveel gedomicilieerden per adres . wij zijn eigenaar vanaf 23/10/2018 en verhuisd 31/10/2018 . domicilie van onze kinderen en men vrouw zijn gewijzigd begin november . doch staat er op de factuur vanaf 01/01/2019 1 domicilie . al wonen wij hier met 4 vanaf begin november . volgens u medewerker kan daar niks aan veranderen . Als ik dus verder reken tot november 2019 dat wij weer op 4 gedomicileerden komen in jullie systeem heb ik 50 euro teveel betaald voor water en dit vind ik niet correct . wat kunnen jullie hieraan doen ? mvg Lauwereins Vincent molenwal 3 8377 Zuienkerke 0494791429

Gewenst oplossing

  • Herziening van de factuur

Berichten (1)

FARYS

aan: V. L.

09/07/2019

Geachte klant, Wij hebben uw bericht goed ontvangen en zullen dit zo spoedig mogelijk behandelen. Mogen wij u vragen uw e-mail niet opnieuw te versturen, we verliezen uw vraag zeker niet uit het oog. Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Met vriendelijke groeten, FARYS klantendienst Onek de snelste manier om je klantzaken te regelen: via My FARYS, ons online klantenportaal op TMVW - opdrachthoudende vereniging - Maatschappelijke zetel: Stropstraat 1- 9000 Gent RPR Gent - KBO BTW BE 0200.068.636 - Belfius BE61 0910 1709 0217 - BIC: GKCCBEBB ************************************************************************************************************************ Si vous habitez dans une commune à facilités (Drogenbos, Linkebeek, Renaix ou Wemmel), vous trouvez la traduction de cet e-mail sur: .