back

overbooking Tomorrowland

TOMORROWLAND Korte Vlierstraat, 6, Antwerpen
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

S. J.

aan: TOMORROWLAND

06/07/2019

Beste/ Ik besteld via TML online booking de restaurants voor het 2de WE. Dit werd bevestigd en online betaling gedaan. Echter 2 weken later wordt er een overbooking vastgesteld en worden 'wij' van de lijst geschrapt. Er zijn geen andere restaurant meer beschikbaar voor booking alles volgeboekt. Na klacht bij TML en enkele antwoorden, kan er geen alternatief worden aangeboden en kan ons geld voor deze booking niet worden terugbetaald toot NA het evenement welke dus 8 weken na de originele betaling is wat volledig onaanvaardbaar is. -------- Oorspronkelijk bericht -------- Van: "Tomorrowland Support (Tomorrowland)" Datum: 3/07/19 09:26 (GMT+01:00) Onderwerp: [Tomorrowland] Re: IMPORTANT: Aperto restaurant shift 18h30 canceled ##- Please type your reply above this line -## Uw aanvraag (#144550) is bijgewerkt. Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageert u dan op deze e mail of klik op de onderstaande koppeling: Tomorrowland Support (Tomorrowland) Jul 3, 09:26 CEST Hallo We verkopen de restaurants reeds aan volle capaciteit. Indien we u een alternatief konden aanbieden, hadden we dat zeker met heel veel plezier gedaan. Helaas zijn alle restaurants uitverkocht en is dit dus niet mogelijk. Dat is helaas het systeem bij Paylogic. Ze kunnen niet een deel van een order terugstorten, dan moeten ze het volledige order annuleren en terugstorten dus alle vouchers die u heeft aangekocht. Indien u dat wenst is dat uiteraard mogelijk en geef ik het door aan Paylogic. Maar ik ga ervan uit dat u de andere vouchers wel wenst te behouden. Musical regards, Muzikale groeten, Tomorrowland www.tomorrowland.com Jul 2, 21:41 CEST Geachte,Ik begrijp niet dat jullie zo een antwoord geven en dat ik hiervoor niets in de plaats krijg dan alleen maar jullie excuses. Jullie maken een grote fout, laten pas na 2,5 week iets weten, terwijl dat al de restaurants volgeboekt zijn. Jullie proberen niet eens om een oplossing aan te bieden?!Het beroemdste festival van heel de wereld dat zo een fout maakt en niets anders aanbiedt aan zijn klanten, wat zegt dat van hun klantenservice. Ik betreur het echt dat jullie geen service aanbieden of consumptie ter compensatie en zal het zeker niet laten om een aangepaste review over deze situatie te sturen.Bijkomend hebben we net ook te horen gekregen van Playlogic dat de terugbetaling van de geannuleerde vouchers pas na het event zal plaatsvinden en dit dus na 8 weken van betaling. 6 weken na toegeving van jullie error. Onaanvaardbaar!!! Ik kijk uit naar jullie reactie hierop.JanikVerzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone. -------- Oorspronkelijk bericht --------Van: "Tomorrowland [Tomorrowland] Re: IMPORTANT: Aperto restaurant shift 18h30 canceled Tomorrowland Support (Tomorrowland) Jul 1, 17:33 CEST Hallo Janik We begrijpen uw teleurstelling echter zijn wij volledig volboekt en kunnen dus geen alternatief aanbieden. Nogmaals onze excuses voor de overlast. Musical regards, Muzikale groeten, Tomorrowland www.tomorrowland.com Jun 28, 08:01 CEST Beste.Wij kunnen weinig begrip opbrengen voor jullie antwoord. Al vele jaren komen wij naar TML en hebben dit jaar opnieuw een hotel arrangement geboekt omdat we gëen kaarten konden vast krijgen.Daarom dat we ook onmiddellijk de restaurants vastleggen door ervaring.Dit is onze afsluiter van 3 dagen en onmiddellijk geboekt daar we weten dat er anders geen plaats meer is.Geen oplossing hebben of creëren is voor mij dus geen klanten service.Ook is het moeilijk te verstaan dat dit ook laat wordt meegedeeld en waarom wij specifiek als overbooked zijn uitgekozen.Nog steeds uitgaande op een positieve feedback Uwentwege. vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone. -------- Oorspronkelijk bericht --------Van: "Tomorrowland Onderwerp: [Tomorrowland] Re: IMPORTANT: Aperto restaurant shift 18h30 canceled Tomorrowland Support (Tomorrowland) Jun 27, 14:04 CEST Hallo Bedankt voor je email en interesse. De overboeking bij Aperto is een zeer jammer voorval. Door foute instellingen in ons boekingssysteem heeft een overboeking plaatsgevonden. Dit betreuren wij uiteraard ten zeerste. Het probleem is nu dat al onze restaurants die dag uitverkocht zijn. Wij hadden ontzettend graag een oplossing gevonden of een alternatief aangeboden. Die is er in deze helaas niet. Daarom hebben wij besloten de bedragen gewoon terug te storten. Wij willen ons oprecht excuseren voor de overlast en willen u te kennen geven dat dit uiteraard niet de ervaring is die wij willen bieden. Als bedrijf streven wij ernaar zo dicht mogelijk naar perfectie toe te werken en dan zijn dit soort voorvallen jammer. We hopen op uw begrip. Musical regards, Muzikale groeten, Dear, This is unacceptable!!! After 2,5 weeks that the tickets have been bought. I have booked this directly on the day of the ticket sales at 17h. This is for a special occation, with friends that i made this reservation / booking. Please make sure that i will have my places in the restaurant on that day / time or other time if possible! I hope that my reservation is accepted, because now we don’t have anymore choice for other restaurants. I wait for your confirmation! Kind regards, Verzonden vanuit Mail (https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986) voor Windows 10 Hello Thank you for your order 70874159 reserving ticket(s) for restaurant Aperto shift 18h30 at Tomorrowland. Unfortunately, due to an overbooking issue, too many tickets for Aperto have been sold.

Gewenst oplossing

  • Schadevergoeding
  • Vervanging

Berichten (2)

TOMORROWLAND

aan: S. J.

26/08/2019

- Please type your reply above this line - Hello, Thank you for your e-mail. Your love and interest for Tomorrowland is massive. Therefore it can take up to 3 days to answer your question. For all information concerning Tomorrowland, please check the Official Tomorrowland website - www.tomorrowland.com Your question was logged under ticket id 169135. Live Today, Love Tomorrow, Unite Forever Tomorrowland www.tomorrowland.com ---------------------------------------------- Klachtenbox, Aug 26, 10:46 CEST U hebt een klacht ontvangen van SPENCER JACOBS Beheerd via Over ons (s:www.test-aankoop.be/klagen/) overbooking Tomorrowland TOMORROWLAND Naam van de klant SPENCER JACOBS Referentie van de klant Nummer van identiteitskaart of paspoort: 591-9727776-39 Beschrijving van de klacht Beste/ Ik besteld via TML online booking de restaurants voor het 2de WE. Dit werd bevestigd en online betaling gedaan. Echter 2 weken later wordt er een overbooking vastgesteld en worden 'wij' van de lijst geschrapt. Er zijn geen andere restaurant meer beschikbaar voor booking alles volgeboekt. Na klacht bij TML en enkele antwoorden, kan er geen alternatief worden aangeboden en kan ons geld voor deze booking niet worden terugbetaald toot NA het evenement welke dus 8 weken na de originele betaling is wat volledig onaanvaardbaar is. -------- Oorspronkelijk bericht -------- (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy) -------------------------------- This email is a service from Tomorrowland.[GD9WP3-K3E2]

TOMORROWLAND

aan: S. J.

26/08/2019

- Please type your reply above this line - Uw aanvraag (169135) is bijgewerkt. Als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, reageert u dan op deze e'‘mail of klik op de onderstaande koppeling: ---------------------------------------------- Tomorrowland Support, Aug 26, 15:44 CEST Beste Er vond inderdaad een (beperkte) overboeking plaats voor Aperto op zaterdag. Aangezien alle restaurants reeds uitverkocht waren, konden wij geen alternatief aanbieden. De klant had verschillende vouchers aangekocht en technisch is het niet mogelijk een deelannulatie uit te voeren bij Paylogic. Ofwel moet het volledige order (en dus alle vouchers) geannuleerd en terugbetaald worden voor het festival, ofwel gebeurt de gedeeltelijke refund slechts na het festival. Dit is om fraude te vermijden waarbij bezoekers alsnog proberen gebruik te maken van de vouchers tijdens het festival. Reeds op 2 augustus werden de terugbetalingen reeds uitgevoerd door Paylogic. Voor verdere vragen kan u terecht bij tomorrowland@paylogic.be aangezien het aankoopproces bij hen ligt en de terugbetaling door hen werd uitgevoerd. Musical regards, Muzikale groeten, Tomorrowland www.tomorrowland.com ---------------------------------------------- Klachtenbox, Aug 26, 10:46 CEST U hebt een klacht ontvangen van SPENCER JACOBS Beheerd via Over ons (s:www.test-aankoop.be/klagen/) overbooking Tomorrowland TOMORROWLAND Naam van de klant SPENCER JACOBS Referentie van de klant Nummer van identiteitskaart of paspoort: 591-9727776-39 Beschrijving van de klacht Beste/ Ik besteld via TML online booking de restaurants voor het 2de WE. Dit werd bevestigd en online betaling gedaan. Echter 2 weken later wordt er een overbooking vastgesteld en worden 'wij' van de lijst geschrapt. Er zijn geen andere restaurant meer beschikbaar voor booking alles volgeboekt. Na klacht bij TML en enkele antwoorden, kan er geen alternatief worden aangeboden en kan ons geld voor deze booking niet worden terugbetaald toot NA het evenement welke dus 8 weken na de originele betaling is wat volledig onaanvaardbaar is. -------- Oorspronkelijk bericht -------- (s:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (s:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy) -------------------------------- This email is a service from Tomorrowland.[GD9WP3-K3E2]