lastig vallen via mail, tel, bezoek

BOFROST Wingepark 27, ROTSELAAR


Deze klacht is Publiek

  • A. D. Aan BOFROST

    beste, op 9 mei schreef ik me uit als klant bij Bofrost met de melding dat ik niet langer wil lastig gevallen worden door bezoeken en telefoons met de vraag of ik wens te bestellen. Tot op vandaag krijg ik nog altijd telefoon dat men zal langs komen om de catalogus binnen te steken of nieuwe producten voor te stellen. Ik heb reeds 2 mails verzonden met de vraag me gerust te laten. mvg

    Omschrijving van uw klacht

    beste, op 9 mei schreef ik me uit als klant bij Bofrost met de melding dat ik niet langer wil lastig gevallen worden door bezoeken en telefoons met de vraag of ik wens te bestellen. Tot op vandaag krijg ik nog altijd telefoon dat men zal langs komen om de catalogus binnen te steken of nieuwe producten voor te stellen. Ik heb reeds 2 mails verzonden met de vraag me gerust te laten. mvg

    Gewenste oplossing

    contact met hen en bevestiging dat ze me niet langer zullen lastig vallen.

    Bijgevoegde documenten
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)