afgesloten gedeeltelijk succesvol

COLRUYT GROUP SERVICES Edingensesteenweg 196, HALLE


Deze klacht is Publiek

  • C. S. Aan COLRUYT GROUP SERVICES

    Beste, wij kochten een kaart ter waarde van 25€ van "PaySafecard" voor onze zoon.. Eenmaal thuisgekomen bleek er geen waarde op de kaart te staan. Volgens paysafecard is er wel degelijk die dag 24,99€ van de kaart gehaald, al wouden zij ons niet verder helpen door te zeggen wie/wat dit had afgehaald. Om te vermijden dat onze zoon zelf een fout had gemaakt hebben we alle accounts door Epic (van de games) laten nakijken. Zij konden nergens een onregelmatigheid noch een aankoop terug vinden. Met gevolg dat we dus enkel vaststellingen krijgen maar geen oplossing. Met dit verhaal en de nodige informatie dan Colruyt gecontacteerd, aangezien zij de kaart verkocht hebben. Daar is het verhaal makkelijk: Beste mijnheer Smet, Bedankt voor uw mail omtrent de Paysafecard. Helaas is alles bij ons in orde en raden we u aan om nogmaals contact op te nemen met Paysafe. Heeft u nog andere vragen? U kan ons steeds bereiken op info@colruyt.be, op het nummer 02 345 23 45 of via onze Facebook- en Twitteraccount. Met vriendelijke groeten, Sharlyn Klantendienst Colruyt Laagste Prijzen 02/345.23.45 www.colruyt.be Kortom... we worden van het kastje naar de muur gestuurd terwijl onderzoek duidelijk heeft aangetoond dat er wij de waarde van de kaart nooit gekregen hebben. mvg, Christian Smet

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, wij kochten een kaart ter waarde van 25€ van "PaySafecard" voor onze zoon.. Eenmaal thuisgekomen bleek er geen waarde op de kaart te staan. Volgens paysafecard is er wel degelijk die dag 24,99€ van de kaart gehaald, al wouden zij ons niet verder helpen door te zeggen wie/wat dit had afgehaald. Om te vermijden dat onze zoon zelf een fout had gemaakt hebben we alle accounts door Epic (van de games) laten nakijken. Zij konden nergens een onregelmatigheid noch een aankoop terug vinden. Met gevolg dat we dus enkel vaststellingen krijgen maar geen oplossing. Met dit verhaal en de nodige informatie dan Colruyt gecontacteerd, aangezien zij de kaart verkocht hebben. Daar is het verhaal makkelijk: Beste mijnheer Smet, Bedankt voor uw mail omtrent de Paysafecard. Helaas is alles bij ons in orde en raden we u aan om nogmaals contact op te nemen met Paysafe. Heeft u nog andere vragen? U kan ons steeds bereiken op info@colruyt.be, op het nummer 02 345 23 45 of via onze Facebook- en Twitteraccount. Met vriendelijke groeten, Sharlyn Klantendienst Colruyt Laagste Prijzen 02/345.23.45 www.colruyt.be Kortom... we worden van het kastje naar de muur gestuurd terwijl onderzoek duidelijk heeft aangetoond dat er wij de waarde van de kaart nooit gekregen hebben. mvg, Christian Smet

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 25,00

    Bijgevoegde documenten
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)