BLANCHEPORTE


Deze klacht is Publiek

  • R. C. Aan BLANCHEPORTE

    Beste, ik bestelde enige tijd geleden bij Blanche Porte maar heb mijn artikelen nooit mogen ontvangen en wens dan ook niet langer klant te blijven bij hen.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik bestelde enige tijd geleden bij Blanche Porte maar heb mijn artikelen nooit mogen ontvangen en wens dan ook niet langer klant te blijven bij hen.

    Gewenste oplossing

    Wil echt niet langer klant blijven van blanche porte. Als zij niet op tijd kunnen leveren dan hoeft het voor mij niet.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BLANCHEPORTE Aan R. C.

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

  • BLANCHEPORTE Aan R. C.

    Geachte meneer Claes/ Testaankoop, Bedankt voor uw mail. Ik wil u eerst en vooral meedelen dat ik betreur dat u onze diensten nog niet heeft gecontacteerd. Wij hechten als firma erg veel belang aan klantentevredenheid, dus de tussenkomst via deze weg stelt mij enigsinds teleur. Indien u de bestelling niet heeft ontvangen, spreekt het voor zich dat wij er alles aan zullen doen om samen met u tot een oplossing te komen. We verliezen niet graag klanten op die manier, dus kan u mij hieromtrent wat meer info bezorgen aub? Om uw dossier erbij te kunnen nemen zou ik volgende gegevens nodig hebben: - klantennummer - familienaam + voornaam - adres - telefoonnummer en/of mailadres Bij ontvangst van deze gegevens kunnen wij uw klantendossier bekijken en samen met u tot een oplossing komen. Hopend op een positieve samenwerking dank ik u alvast. Met vriendelijke groeten, Tot binnenkort op www.blancheporte.be Ilsie, Blancheporte Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: PAKKET NOOIT MOGEN ONTVANGEN (CPTBE00681624-05)

    Geachte meneer Claes/ Testaankoop, Bedankt voor uw mail. Ik wil u eerst en vooral meedelen dat ik betreur dat u onze diensten nog niet heeft gecontacteerd. Wij hechten als firma erg veel belang aan klantentevredenheid, dus de tussenkomst via deze weg stelt mij enigsinds teleur. Indien u de bestelling niet heeft ontvangen, spreekt het voor zich dat wij er alles aan zullen doen om samen met u tot een oplossing te komen. We verliezen niet graag klanten op die manier, dus kan u mij hieromtrent wat meer info bezorgen aub? Om uw dossier erbij te kunnen nemen zou ik volgende gegevens nodig hebben: - klantennummer - familienaam + voornaam - adres - telefoonnummer en/of mailadres Bij ontvangst van deze gegevens kunnen wij uw klantendossier bekijken en samen met u tot een oplossing komen. Hopend op een positieve samenwerking dank ik u alvast. Met vriendelijke groeten, Tot binnenkort op www.blancheporte.be Ilsie, Blancheporte Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: PAKKET NOOIT MOGEN ONTVANGEN (CPTBE00681624-05)

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)