BULEX SERVICES Golden Hopestraat 15, DROGENBOS


Deze klacht is Publiek

  • A. D. Aan BULEX SERVICES

    Op 04-02-2019 in de voormiddag had mijn huurster Tadevosyan Diana , Hendric Cosciencestraat 55/1, 1500 Halle een afspraak met de technische dienst van Bulex voor een onderhoud. De technieker kwam langs keek naar het toestel brabbelde iets als "het toestel is te oud en kan niet meer gemaakt worden" Dezelfde dag belt ze mij om ervoor te zorgen dat er een ander toestel komt, ik ga ter plekke, doe een gewone onderhoud (Ik ben hiervoor opgeleid, (loodgieter)) en het toestel werkt perfect. Ik bel onmiddelijk naar de technischen en heb daar een ervaren verkoper die mij bevestigd dat ze veel moeite hebben om bekwaam technisch personeel te vinden en dat hij dit zal melden. Niet dus de dame in questie ontvangt een factuur ook al hebben ze niets gedaan en wat nog erger is :" de klant proberen te bedriegen in de hoop dat hij of zij er toch niets van kennen" Ik heb voor het onderhoud ook een factuur opgesteld waarop de dame mij opbelde om te kagen dat ze een 2e maal moest betalen. Bulex krijgt zijn geld om te bedriegen en ik krijg klachten omdat ik het werk goed gedaan heb. ( Het toestel werkt nog steeds !) Dit is niet het eerste voorval met Bulex de laatste 2-3 jaren is het een ware ramp, ik weiger trouwens nog iets met de naam Bulex , Saunier Duval of Vaillant ( Een en dezelfde groep) te plaatsen laat staan te promoten. Een ware schande.

    Omschrijving van uw klacht

    Op 04-02-2019 in de voormiddag had mijn huurster Tadevosyan Diana , Hendric Cosciencestraat 55/1, 1500 Halle een afspraak met de technische dienst van Bulex voor een onderhoud. De technieker kwam langs keek naar het toestel brabbelde iets als "het toestel is te oud en kan niet meer gemaakt worden" Dezelfde dag belt ze mij om ervoor te zorgen dat er een ander toestel komt, ik ga ter plekke, doe een gewone onderhoud (Ik ben hiervoor opgeleid, (loodgieter)) en het toestel werkt perfect. Ik bel onmiddelijk naar de technischen en heb daar een ervaren verkoper die mij bevestigd dat ze veel moeite hebben om bekwaam technisch personeel te vinden en dat hij dit zal melden. Niet dus de dame in questie ontvangt een factuur ook al hebben ze niets gedaan en wat nog erger is :" de klant proberen te bedriegen in de hoop dat hij of zij er toch niets van kennen" Ik heb voor het onderhoud ook een factuur opgesteld waarop de dame mij opbelde om te kagen dat ze een 2e maal moest betalen. Bulex krijgt zijn geld om te bedriegen en ik krijg klachten omdat ik het werk goed gedaan heb. ( Het toestel werkt nog steeds !) Dit is niet het eerste voorval met Bulex de laatste 2-3 jaren is het een ware ramp, ik weiger trouwens nog iets met de naam Bulex , Saunier Duval of Vaillant ( Een en dezelfde groep) te plaatsen laat staan te promoten. Een ware schande.

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)