Behandeld door Test-Aankoop

ASOGEM Boomsesteenweg 65, AARTSELAAR


Deze klacht is Publiek

  • L. V. Aan ASOGEM

    omwille van veiligheid melde ik hen dat er constant roestpoeder in mijn koelkast komt en dat ik het onderste gedeelte niet meer kan gebruiken , eerst zeggen ze dat het niet mag en geven ze een korting van 50% oftewel 315 euro op een gelijkaardig Beko toestel , een tijd later gaat het naar een korting van 50% oftewel 249.5 euro terwijl eenzelfde toestel 630 euro kost . Ze houden mij aan het lijntje en zeggen dan in een keer dat het toegelaten roest niet in overschrijding met de norm is volgens hen en EDQM . Maar eigenlijk hadden ze toch moeten weten als ze ijzer gebruiken in een systeem dat ervoor zorgt dat de vochtigheid verdampt via de achterzijde van de koelkast dat dit roest veroorzaakt en dat het vocht ook niet meer via dit systeem naar buiten gaat. Ik heb hen gevraagd om dit bedrag gewoon te betalen op mijn rekening omdat het vertrouwen in hen weg is en waarschijnlijk hetzelfde toestel dit probleem binnen geruime tijd weer gebeurt. Onze vorige koelkast is meer dan 20 jaar en wij hebben deze vervangen omdat de handvat stuks was , maar deze staat nog steeds werkend in onze garage. 3.5 is toch wel snel voor een koelkast om dit probleem te hebben, en omdat het met voeding te maken heeft zou het zeker niet mogen. Wat het voor de gezondheid gaat geven is ook nog af te wachten. Als het ook nog naar hoger in de koelkast gaat.

    Omschrijving van uw klacht

    omwille van veiligheid melde ik hen dat er constant roestpoeder in mijn koelkast komt en dat ik het onderste gedeelte niet meer kan gebruiken , eerst zeggen ze dat het niet mag en geven ze een korting van 50% oftewel 315 euro op een gelijkaardig Beko toestel , een tijd later gaat het naar een korting van 50% oftewel 249.5 euro terwijl eenzelfde toestel 630 euro kost . Ze houden mij aan het lijntje en zeggen dan in een keer dat het toegelaten roest niet in overschrijding met de norm is volgens hen en EDQM . Maar eigenlijk hadden ze toch moeten weten als ze ijzer gebruiken in een systeem dat ervoor zorgt dat de vochtigheid verdampt via de achterzijde van de koelkast dat dit roest veroorzaakt en dat het vocht ook niet meer via dit systeem naar buiten gaat. Ik heb hen gevraagd om dit bedrag gewoon te betalen op mijn rekening omdat het vertrouwen in hen weg is en waarschijnlijk hetzelfde toestel dit probleem binnen geruime tijd weer gebeurt. Onze vorige koelkast is meer dan 20 jaar en wij hebben deze vervangen omdat de handvat stuks was , maar deze staat nog steeds werkend in onze garage. 3.5 is toch wel snel voor een koelkast om dit probleem te hebben, en omdat het met voeding te maken heeft zou het zeker niet mogen. Wat het voor de gezondheid gaat geven is ook nog af te wachten. Als het ook nog naar hoger in de koelkast gaat.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 315,00

    Schadevergoeding

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
  • ASOGEM Aan L. V.

    For all messages to asogem@asogem.be, please use from now only asogem@asogem.eu.

    For all messages to asogem@asogem.be, please use from now only asogem@asogem.eu.

  • L. V. Aan ASOGEM

    Dit heb ik al geprobeerd en is me niet gelukt . Ik word door jullie gewoon aan het lijntje gehouden .

    Dit heb ik al geprobeerd en is me niet gelukt . Ik word door jullie gewoon aan het lijntje gehouden .

  • L. V. Aan ASOGEM

    hier de mail over de belofte 315€ , alleen wil ik deze nu uitbetaald zien. Het vertrouwen in jullie firma is volledig weg

    hier de mail over de belofte 315€ , alleen wil ik deze nu uitbetaald zien. Het vertrouwen in jullie firma is volledig weg


    Bijlagen
    • Document
  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 18 juni 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)