FNAC BELGIUM Avenue Jules Bordet 142, BRUXELLES


Deze klacht is Publiek

  • G. G. Aan FNAC BELGIUM

    Beste, Op 3 Juni deed ik de aankoop (Pre-order) van een nieuwe telefoon bij Fnac, het gaat hier om de OnePlus7 die de dag erna gelanceerd zou worden. Ik koos voor de optie de telefoon zelf in de winkel te gaan ophalen om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Op 4 Juni krijg ik geen bericht van levering of ontvangst, iets wat ik tot op heden nog niet ontvangen heb. Enkele dagen later nam ik contact op met de klantendienst met de vraag voor de huidige status maar keerde steeds met lege handen terug en werd zelfs doorverwezen naar de mensen van oneplus zelf. Zij vertelde me dat ze me niet konden helpen omdat ik het tracking nr niet had maar Fnac zelf kon dit wel opvragen.. Dus ik terug naar Fnac waar ik het antwoord opnieuw kreeg dat ze me niet konden helpen. Elke maal vroeg ik garanties op levering, want heb het toestel nodig voor 14/06. Vanochtend belde ik opnieuw voor de status en kreeg nu enkel de melding dat ze mijn bestelling kunnen cancellen maar waar sta ik dan? Op heden zit letterlijk met mijn handen in het haar, op mijn bestelbon staat levering 04/06 en op 15/06 zouden de toestellen zelfs in de winkel dienen te liggen maar minder als twee dagen vooral is er nog geen toestel in het land? Laat staan de pre-order modellen? Er klopt toch iets niet? Wat is dan het doel van een pre-order? Wat is het doel om via Fnac te bestellen, via de website zelf was het toestel er zonder prio binnen de 6 dagen? Waarom elke dag aan t lijntje gehouden worden? Waarom kunnen ze me de status niet weergeven? Waarom de valse info op de bon en website? Waarom geen communicatie of email. Vriendelijke groeten, Geert

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Op 3 Juni deed ik de aankoop (Pre-order) van een nieuwe telefoon bij Fnac, het gaat hier om de OnePlus7 die de dag erna gelanceerd zou worden. Ik koos voor de optie de telefoon zelf in de winkel te gaan ophalen om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Op 4 Juni krijg ik geen bericht van levering of ontvangst, iets wat ik tot op heden nog niet ontvangen heb. Enkele dagen later nam ik contact op met de klantendienst met de vraag voor de huidige status maar keerde steeds met lege handen terug en werd zelfs doorverwezen naar de mensen van oneplus zelf. Zij vertelde me dat ze me niet konden helpen omdat ik het tracking nr niet had maar Fnac zelf kon dit wel opvragen.. Dus ik terug naar Fnac waar ik het antwoord opnieuw kreeg dat ze me niet konden helpen. Elke maal vroeg ik garanties op levering, want heb het toestel nodig voor 14/06. Vanochtend belde ik opnieuw voor de status en kreeg nu enkel de melding dat ze mijn bestelling kunnen cancellen maar waar sta ik dan? Op heden zit letterlijk met mijn handen in het haar, op mijn bestelbon staat levering 04/06 en op 15/06 zouden de toestellen zelfs in de winkel dienen te liggen maar minder als twee dagen vooral is er nog geen toestel in het land? Laat staan de pre-order modellen? Er klopt toch iets niet? Wat is dan het doel van een pre-order? Wat is het doel om via Fnac te bestellen, via de website zelf was het toestel er zonder prio binnen de 6 dagen? Waarom elke dag aan t lijntje gehouden worden? Waarom kunnen ze me de status niet weergeven? Waarom de valse info op de bon en website? Waarom geen communicatie of email. Vriendelijke groeten, Geert

    Gewenste oplossing

    Schadevergoeding

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • FNAC BELGIUM Aan G. G.

    Beste Meneer Geris, Bedankt voor jouw mail en jouw constructieve opmerkingen met betrekking tot onze dienstverlening. We vinden het jammer dat Fnac.be niet volledig heeft kunnen voldoen aan jouw verwachtingen en je niet de service heeft kunnen bieden die je verdient als klant. We houden zeker rekening met jouw opmerkingen om ons te helpen onze dienstverlening te verbeteren. Wij kunen u alvast bevestigen dat de bestelling verwerkt is op 13/06/2019 en toegekomen in de winkel klaar voor afhaling op 14/06/2019. De bevestiging hiervan heeft u ook via mail ontvangen. Heb je nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren. Fijne dag verder, Johan Fnac.be Tel 02 700 91 91 Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.

    Beste Meneer Geris, Bedankt voor jouw mail en jouw constructieve opmerkingen met betrekking tot onze dienstverlening. We vinden het jammer dat Fnac.be niet volledig heeft kunnen voldoen aan jouw verwachtingen en je niet de service heeft kunnen bieden die je verdient als klant. We houden zeker rekening met jouw opmerkingen om ons te helpen onze dienstverlening te verbeteren. Wij kunen u alvast bevestigen dat de bestelling verwerkt is op 13/06/2019 en toegekomen in de winkel klaar voor afhaling op 14/06/2019. De bevestiging hiervan heeft u ook via mail ontvangen. Heb je nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren. Fijne dag verder, Johan Fnac.be Tel 02 700 91 91 Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)