Bestelling nog steeds niet ontvangen

IBOOD


Deze klacht is Publiek

  • K. V. Aan IBOOD

    Beste,ik bestelde op 31 mei een zonnebril van het merk Hugo Boss 0951/F/S.Tot op heden en na geregeld contact met jullie.Heb ik nog steeds geen concreet antwoord gekregen wanneer ik mijn bestelling ga ontvangen,laat staan of ik ze nog wel zal ontvangen.Op mijn vraag word steeds een uitstel gegeven voor onderzoek.Graag zou ik nu eindelijk een voorstel met een duidelijk antwoord willen.Wacht nu toch al een tijdje!Alvast bedankt voor u reactie!

    Omschrijving van uw klacht

    Beste,ik bestelde op 31 mei een zonnebril van het merk Hugo Boss 0951/F/S.Tot op heden en na geregeld contact met jullie.Heb ik nog steeds geen concreet antwoord gekregen wanneer ik mijn bestelling ga ontvangen,laat staan of ik ze nog wel zal ontvangen.Op mijn vraag word steeds een uitstel gegeven voor onderzoek.Graag zou ik nu eindelijk een voorstel met een duidelijk antwoord willen.Wacht nu toch al een tijdje!Alvast bedankt voor u reactie!

    Gewenste oplossing

    Een oplossing met resultaat!

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • IBOOD Aan K. V.

    BesteTest-aankoop, Goed om van je te horen! Dit bericht is een automatisch gegenereerd antwoord om je te laten weten dat jouw bericht goed is binnen gekomen. Wij doen ons best om uiterlijk binnen 1 of 2 werkdagen bij je terug te komen, afhankelijk van de drukte op de afdeling. Hiervoor vragen we je graag om een moment geduld. Het is helaas niet mogelijk om op dit bericht te reageren. Op onze website kun je de meest gestelde vragen terugvinden zodat je misschien al je antwoord kunt vinden. Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Het inloggen in Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website. Met vriendelijke groet, Customer Specialist iBOOD.com Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000712:07180---]

    BesteTest-aankoop, Goed om van je te horen! Dit bericht is een automatisch gegenereerd antwoord om je te laten weten dat jouw bericht goed is binnen gekomen. Wij doen ons best om uiterlijk binnen 1 of 2 werkdagen bij je terug te komen, afhankelijk van de drukte op de afdeling. Hiervoor vragen we je graag om een moment geduld. Het is helaas niet mogelijk om op dit bericht te reageren. Op onze website kun je de meest gestelde vragen terugvinden zodat je misschien al je antwoord kunt vinden. Het aanmelden van een retour of garantieaanvraag kan heel eenvoudig in je Mijn iBOOD. Het inloggen in Mijn iBOOD kan rechtsboven op de website. Met vriendelijke groet, Customer Specialist iBOOD.com Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000712:07180---]

  • IBOOD Aan K. V.

    BesteTest-aankoop, Hartelijk dank voor uw e-mail. Bedankt voor je bericht!Het e-mailadres waarmee je het verzoek indient, is niet bekend in ons systeem. Vanwege de nieuwe Europese privacywetgeving (AVG) is het daarom niet mogelijk om aan je verzoek te voldoen. We ontvangen graag je verzoek via het e-mailadres wat bij ons bekend is om bestellingen te plaatsen of bij ons staat geregistreerd. Weten welk e-mailadres er in je account staat? Log in en ga naar je Mijn iBOOD. Bij Accountoverzicht en E-mail and Wachtwoord staat aangegeven met welk e-mailadres je bent geregistreerd.Deze case zullen we sluiten. We ontvangen graag een bericht vanuit het e-mail adres waar je iBOOD account aan is gekoppeld of je e-mailadres in '˜Mijn iBOOD' account aan te passen.Alvast bedankt voor je medewerking en begrip. We hopen je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wensen je nog een fijne dag. Heb je nog vragen? Stuur ons gerust een bericht terug. Met vriendelijke groet, Beyza iBOOD Customer Service Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000977:32621---]

    BesteTest-aankoop, Hartelijk dank voor uw e-mail. Bedankt voor je bericht!Het e-mailadres waarmee je het verzoek indient, is niet bekend in ons systeem. Vanwege de nieuwe Europese privacywetgeving (AVG) is het daarom niet mogelijk om aan je verzoek te voldoen. We ontvangen graag je verzoek via het e-mailadres wat bij ons bekend is om bestellingen te plaatsen of bij ons staat geregistreerd. Weten welk e-mailadres er in je account staat? Log in en ga naar je Mijn iBOOD. Bij Accountoverzicht en E-mail and Wachtwoord staat aangegeven met welk e-mailadres je bent geregistreerd.Deze case zullen we sluiten. We ontvangen graag een bericht vanuit het e-mail adres waar je iBOOD account aan is gekoppeld of je e-mailadres in '˜Mijn iBOOD' account aan te passen.Alvast bedankt voor je medewerking en begrip. We hopen je hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en wensen je nog een fijne dag. Heb je nog vragen? Stuur ons gerust een bericht terug. Met vriendelijke groet, Beyza iBOOD Customer Service Maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar (020-6811388) van 10.00 tot 17.00. Houd er rekening mee dat de e-mail in het weekend niet wordt gelezen. [---001:000977:32621---]

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)