Een toeristische groep uitstap gepland die is foutgelopen,

Toerisme Poperinge


Deze klacht is Publiek

  • P. K. Aan Toerisme Poperinge

    Groeps uitstap gedaan in poperinge georganiseerd door toerisme bureau poperinge Er was een activiteit op de route gepland die niet is doorgegaan. Zeer onbeleefd onthaald aan de locatie waar de activiteit doorging, uur moeten wachten met z'n allen zonder enige vorm van communicatie, andere mensen mochten wel de activiteit doen maar wij werden niet op de hoogte gebracht wat er fout ging. Contact gehad met de organisatie van de uitstap en ze hebben een alternatieve activiteit voorzien en hadden een compensatie beloofd voor het ongemak, uiteindelijk sturen ze een mail dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de dubbele boeking en dat de compensatie dus ook uitblijft onderstaand convo met het toerisme bureau na een negatieve evaluatie *************************************************** Beste Mira, Het spijt me te lezen dat deze route niet meegevallen is. Wat die BCC betreft, dat gebruik ik altijd. Moet nu in ’t verkeerde vakje geraakt zijn, mijn excuses. Voor de rest worden je gegevens niet verspreid hoor, don’t worry. Het boltracafé is in fout gegaan. Wij boeken alles online. Zij moeten hun boekingen ONLINE bekijken. Dat wil ik wel benadrukken. Ik begrijp dat jij niet weet hoe deze organisatie in mekaar steekt maar wij zijn niet in de fout gegaan in deze. Zij had al een andere groep geboekt zonder onze boekingen te raadplegen. Als elk café zo te werk zou gaan, dan kunnen we er beter mee stoppen uiteraard. Wij doen de boekingen, de cafés voeren normaal met plezier de bestellingen uit. Als een café in de fout gaat, is dat heel jammer. Daar zijn zij trouwens al over aangesproken. En dat wordt vervolgd… Ik vind het van mijn kant spijtig dat het gebeurd is, zou niet mogen. Maar alle schuld in onze schoenen schuiven dat gaat voor mij te ver. Mijn collega die van dienst was heeft voor een oplossing gezorgd, ik weet het: het is geen baanbolling maar dat konden we op dat moment niet meer regelen. Had boltracafé de dag voordien opgebeld, konden we dat nog wel zien te regelen. En dat heeft niets met je vlotte betaling te maken. Het café had gewoon in die 2 weken (want je hebt op 26/05 geboekt) niet meer op de site gekeken wat absoluut niet kan. Nu we zijn bezig met de hervorming met deze route: lees ferm afslanken. En ook zullen we de boekingstermijn verhogen van 10 dagen naar 3 weken. En nieuwe duidelijke afspraken maken met de cafés om zulke dingen te vermijden. Maar ik blijf erbij: elk café heeft zijn verantwoordelijkheid in deze. Wij zijn slechts regisseur. Ik hoop dat je onze kant wat beter begrijpt, wat niet afdoet dat het niet in orde was. Voor de baanbolling betaal je niets extra, dat is een overeenkomst met de volkssportroute. Alleen de drank. Dus kan ik daar niets compenseren. Met dank voor je begrip. Vriendelijke groeten, Els Corveleyn Medewerker toerisme Grote Markt 1, 8970 Poperinge

    Omschrijving van uw klacht

    Groeps uitstap gedaan in poperinge georganiseerd door toerisme bureau poperinge Er was een activiteit op de route gepland die niet is doorgegaan. Zeer onbeleefd onthaald aan de locatie waar de activiteit doorging, uur moeten wachten met z'n allen zonder enige vorm van communicatie, andere mensen mochten wel de activiteit doen maar wij werden niet op de hoogte gebracht wat er fout ging. Contact gehad met de organisatie van de uitstap en ze hebben een alternatieve activiteit voorzien en hadden een compensatie beloofd voor het ongemak, uiteindelijk sturen ze een mail dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de dubbele boeking en dat de compensatie dus ook uitblijft onderstaand convo met het toerisme bureau na een negatieve evaluatie *************************************************** Beste Mira, Het spijt me te lezen dat deze route niet meegevallen is. Wat die BCC betreft, dat gebruik ik altijd. Moet nu in ’t verkeerde vakje geraakt zijn, mijn excuses. Voor de rest worden je gegevens niet verspreid hoor, don’t worry. Het boltracafé is in fout gegaan. Wij boeken alles online. Zij moeten hun boekingen ONLINE bekijken. Dat wil ik wel benadrukken. Ik begrijp dat jij niet weet hoe deze organisatie in mekaar steekt maar wij zijn niet in de fout gegaan in deze. Zij had al een andere groep geboekt zonder onze boekingen te raadplegen. Als elk café zo te werk zou gaan, dan kunnen we er beter mee stoppen uiteraard. Wij doen de boekingen, de cafés voeren normaal met plezier de bestellingen uit. Als een café in de fout gaat, is dat heel jammer. Daar zijn zij trouwens al over aangesproken. En dat wordt vervolgd… Ik vind het van mijn kant spijtig dat het gebeurd is, zou niet mogen. Maar alle schuld in onze schoenen schuiven dat gaat voor mij te ver. Mijn collega die van dienst was heeft voor een oplossing gezorgd, ik weet het: het is geen baanbolling maar dat konden we op dat moment niet meer regelen. Had boltracafé de dag voordien opgebeld, konden we dat nog wel zien te regelen. En dat heeft niets met je vlotte betaling te maken. Het café had gewoon in die 2 weken (want je hebt op 26/05 geboekt) niet meer op de site gekeken wat absoluut niet kan. Nu we zijn bezig met de hervorming met deze route: lees ferm afslanken. En ook zullen we de boekingstermijn verhogen van 10 dagen naar 3 weken. En nieuwe duidelijke afspraken maken met de cafés om zulke dingen te vermijden. Maar ik blijf erbij: elk café heeft zijn verantwoordelijkheid in deze. Wij zijn slechts regisseur. Ik hoop dat je onze kant wat beter begrijpt, wat niet afdoet dat het niet in orde was. Voor de baanbolling betaal je niets extra, dat is een overeenkomst met de volkssportroute. Alleen de drank. Dus kan ik daar niets compenseren. Met dank voor je begrip. Vriendelijke groeten, Els Corveleyn Medewerker toerisme Grote Markt 1, 8970 Poperinge

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 100,00

    compensatie zoals beloofd via mail.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)