Behandeld door Test-Aankoop

Media markt


Deze klacht is Publiek

  • J. V. Aan Media markt

    Beste, ik had op20/04 een ongevalletje met mijn nieuwe drone. Nu heb ik die bij mediamarkt Roeselare binnengebracht om die te laten herstellen en na te kijken of die onder garantie zou vallen.,doordat ik vermoedde dat het niet mijn fout was. Bij mediamarkt had ik hun gevraagd die naar dji Nederland op te sturen samen met de vlieggevens. De enige plaats waar ze die kunnen herstellen. Daar zeiden ze dat het niet nodig was. Wat na 3 weken anders bleek te zijn. Dus heb ik dan alles doorgegeven. Kort erna (wel na mij verschillende mails naar dji) kreeg ik het bericht dat het mij 371euro zou kosten om te herstellen en ze vroegen me ook of ik akkoord was daarmee... Ik heb direkt dat positief bevestigd en gevraagd om dit te betalen zodat die vlug hersteld kon worden, en ik die kon meenemen op reis (de reis speciaal geboekt om met de drone te vliegen want ik ben een hobby fotograaf) Maar tot op heden 3/06 heeft dji nog niks ontvangen over de bevestiging tot herstelling. Wat erop wijst dat mediamarkt iets tegenwerkt. Nu op 20/04 hadden ze me beloofd dat ik hem na 3 weken al terug zou hebben wat ook een normale tijd is om die te herstellen!ondertussen zijn er ook wat mails uitgewisseld met de verantwoordelijke van mediamarkt welke niet altijd behulpzaam waren. Nu 1 krijg ik mijn Drone niet terug ongeacht hersteld of niet!!! 2 een reis verloren geboekt 3 mentaal pesten ze ook nog. Als ze nu voort zouden make. Zit de herstelling minimum al 8 weken weg maar zoals het er nu naar uitziet zal het veel langer duren en de vraag is krijg ik die ooit nog terug? Hopend dat jullie mij hierin kunnen helpen en steunen! Nu tot op vandaag 11/06 nogaltijd niks. Mvg jurgen

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik had op20/04 een ongevalletje met mijn nieuwe drone. Nu heb ik die bij mediamarkt Roeselare binnengebracht om die te laten herstellen en na te kijken of die onder garantie zou vallen.,doordat ik vermoedde dat het niet mijn fout was. Bij mediamarkt had ik hun gevraagd die naar dji Nederland op te sturen samen met de vlieggevens. De enige plaats waar ze die kunnen herstellen. Daar zeiden ze dat het niet nodig was. Wat na 3 weken anders bleek te zijn. Dus heb ik dan alles doorgegeven. Kort erna (wel na mij verschillende mails naar dji) kreeg ik het bericht dat het mij 371euro zou kosten om te herstellen en ze vroegen me ook of ik akkoord was daarmee... Ik heb direkt dat positief bevestigd en gevraagd om dit te betalen zodat die vlug hersteld kon worden, en ik die kon meenemen op reis (de reis speciaal geboekt om met de drone te vliegen want ik ben een hobby fotograaf) Maar tot op heden 3/06 heeft dji nog niks ontvangen over de bevestiging tot herstelling. Wat erop wijst dat mediamarkt iets tegenwerkt. Nu op 20/04 hadden ze me beloofd dat ik hem na 3 weken al terug zou hebben wat ook een normale tijd is om die te herstellen!ondertussen zijn er ook wat mails uitgewisseld met de verantwoordelijke van mediamarkt welke niet altijd behulpzaam waren. Nu 1 krijg ik mijn Drone niet terug ongeacht hersteld of niet!!! 2 een reis verloren geboekt 3 mentaal pesten ze ook nog. Als ze nu voort zouden make. Zit de herstelling minimum al 8 weken weg maar zoals het er nu naar uitziet zal het veel langer duren en de vraag is krijg ik die ooit nog terug? Hopend dat jullie mij hierin kunnen helpen en steunen! Nu tot op vandaag 11/06 nogaltijd niks. Mvg jurgen

    Gewenste oplossing

    Herstelling

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 11 juni 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)