HELLO FRESH


Deze klacht is Publiek

  • J. D. Aan HELLO FRESH

    Beste, Ik wil mijn box aanpassen en chat met hun aangezien zij niet telefonisch bereikbaar waren. Normaal krijg je een melding wanneer je voor laatst moeten kiezen ik heb deze niet gehad. Als je zelf u box niet samen stelt stellen zij hem samen ik wou deze wijzigen omdat de box onderdelen bevat waar ik allergisch aan ben. Zij willen die niet veranderen, dus ik mag bij levering de drie pakketten weg gooien maar zei halen wel, automatisch het geld van de rekening af. Ik dacht hello fresh voor vers stond. De heer antwoord het pakket al onderweg is dat is drie dagen op voorhand, is dit dan nog vers? voor mij niet. Dan was de fruitbox maar éénmalig want dit was een proef nu komt deze ook mee schijnbaar klopt dit ook niet. dit wil zeggen 64€ + 14€ in totaal 78€ wat er niet gevraagd is. De jongen die bij ons thuis is gekomen heeft alles duidelijk uitgelegd hoe het in zijn werking ging. Schihjnbaar dan toch niet zoals hij vermelde. daarbij zijn wij niet thuis zondag zijn op vakantie dus moet maandag gelverd worden willen ook niet . ga leuk zijn als die 24 uur op de grond ga staan. Met vriendelijke groet Jessica de Kleine

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Ik wil mijn box aanpassen en chat met hun aangezien zij niet telefonisch bereikbaar waren. Normaal krijg je een melding wanneer je voor laatst moeten kiezen ik heb deze niet gehad. Als je zelf u box niet samen stelt stellen zij hem samen ik wou deze wijzigen omdat de box onderdelen bevat waar ik allergisch aan ben. Zij willen die niet veranderen, dus ik mag bij levering de drie pakketten weg gooien maar zei halen wel, automatisch het geld van de rekening af. Ik dacht hello fresh voor vers stond. De heer antwoord het pakket al onderweg is dat is drie dagen op voorhand, is dit dan nog vers? voor mij niet. Dan was de fruitbox maar éénmalig want dit was een proef nu komt deze ook mee schijnbaar klopt dit ook niet. dit wil zeggen 64€ + 14€ in totaal 78€ wat er niet gevraagd is. De jongen die bij ons thuis is gekomen heeft alles duidelijk uitgelegd hoe het in zijn werking ging. Schihjnbaar dan toch niet zoals hij vermelde. daarbij zijn wij niet thuis zondag zijn op vakantie dus moet maandag gelverd worden willen ook niet . ga leuk zijn als die 24 uur op de grond ga staan. Met vriendelijke groet Jessica de Kleine

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 78,00

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • HELLO FRESH Aan J. D.

    Hallo, Wat leuk een berichtje van jou! We doen ons best jouw e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Mocht je een dringende vraag hebben, bel of chat dan met ons. Wist je trouwens dat antwoorden op veelgestelde vragen ook te vinden zijn in ons Helpcenter? Het wijzigen van jouw box - bijvoorbeeld maaltijden kiezen, pauzeren of opzeggen- kan tot en met: woensdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op zaterdag of zondag donderdag 23:59 uur voor boxen die bezorgd worden op maandag vrijdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgdworden op dinsdag zaterdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op woensdag De klantenservice is geopend op: Maandag t/m woensdag 09:00-23:00 donderdag en vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag 08:00-21:00 Zondag 09:00-22:00 Wij kunnen niet garanderen dat jouw wijziging op tijd kan worden doorgevoerd via een e-mail. Wij adviseren je daaromde wijziging in je online account te maken. Een annulering van de eerste box kan alleen via onze klantendienst worden doorgegeven. Groeten, HelloFresh Klantenservice

    Hallo, Wat leuk een berichtje van jou! We doen ons best jouw e-mail zo snel mogelijk te behandelen. Mocht je een dringende vraag hebben, bel of chat dan met ons. Wist je trouwens dat antwoorden op veelgestelde vragen ook te vinden zijn in ons Helpcenter? Het wijzigen van jouw box - bijvoorbeeld maaltijden kiezen, pauzeren of opzeggen- kan tot en met: woensdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op zaterdag of zondag donderdag 23:59 uur voor boxen die bezorgd worden op maandag vrijdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgdworden op dinsdag zaterdag 23:59 uur voor alle boxen die bezorgd worden op woensdag De klantenservice is geopend op: Maandag t/m woensdag 09:00-23:00 donderdag en vrijdag 09:00-18:00 Zaterdag 08:00-21:00 Zondag 09:00-22:00 Wij kunnen niet garanderen dat jouw wijziging op tijd kan worden doorgevoerd via een e-mail. Wij adviseren je daaromde wijziging in je online account te maken. Een annulering van de eerste box kan alleen via onze klantendienst worden doorgegeven. Groeten, HelloFresh Klantenservice

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)