Betaalde bestelling wordt niet geleverd

ECG Nederland BV


Deze klacht is Publiek

  • J. S. Aan ECG Nederland BV

    Op 3 mei ll. bestelden we via de website een Arkema Solar Douch ‘Big Happy Five’ F620 – kleur antraciet tbv. 379 euro. (bestelnummer 1700001280 – factuurnummer 1700000840). Volgens de website ‘Direct uit voorraad leverbaar – 1-3 werkdagen in huis’. Daags nadien ontvingen we bericht dat de levering zou plaatsvinden in de week van 13 mei. De beloofde Track&Trace-code bleef echter wel op zich wachten… Net als enige andere vorm van communicatie… Op 17 mei stuurden we uw klantendienst een mail met de vraag naar de levering. Als antwoord een zeer vaag antwoord: u kan uw bestelling ieder moment ontvangen. De vraag naar een specifieker tijdstip én de beloofde Track&Trace-link bleef onbeantwoord... Een nieuwe mail met de vraag naar de levering werd op 22 mei verstuurd. Ook hier bleef een antwoord helaas uit. Telefonisch contact lukte ook niet, aangezien er tijdens de kantooruren geen enkele medewerker van het bedrijf noch van de Klantenservice de telefoon beantwoordde. Dan maar contact gezocht via de chat op de website. En daar werd, tot alle verbazing, wél gereageerd! Er waren dus toch medewerkers aan het werk! Maar helaas bleef de communicatie ook hier beperkt tot een zéér vage ‘eind volgende week, want moet uit Italië komen’. Vreemd…volgens de website is de Solar Douche nog steeds ‘Direct uit voorraad leverbaar – 1-3 werkdagen in huis’. Waarom moet het product dan 3 weken na bestelling nog steeds vanuit Italië vertrekken en duurt het nog minstens 10 dagen voor het aankomt… Nog vreemder was het antwoord op de vraag naar de Track&Trace-link: ‘Daar wordt in Italië niet mee gewerkt.’… De chatsessie werd afgesloten nog voor we een volgende vraag konden stellen! Maar u raadt het al…een levering bleef wééral op zich wachten. Elke verdere vorm van communicatie die we met hen hebben geprobeerd, bleven onbeantwoord! Mails werden eerst nog wel gelezen, maar nu krijgen we zelfs geen ontvangstbevestingen van onze mails meer. Volgens mij een teken dat we geblokkeerd staan...?! We zijn altijd beleefd gebleven en hebben nooit scheldwoorden of dreigementen gebruikt. Wij zijn dan ook compleet verontwaardigd om op zulke onrespectvolle manier te worden behandeld! Wij begrijpen ook niet dat de medewerkers van het bedrijf zichzelf elke dag in de spiegel kunnen bekijken wetende dat hun dagactiviteit bestaat uit het negeren van klanten! Voor ons is het héél eenvoudig: WIJ WILLEN ONS GELD TERUG!

    Omschrijving van uw klacht

    Op 3 mei ll. bestelden we via de website een Arkema Solar Douch ‘Big Happy Five’ F620 – kleur antraciet tbv. 379 euro. (bestelnummer 1700001280 – factuurnummer 1700000840). Volgens de website ‘Direct uit voorraad leverbaar – 1-3 werkdagen in huis’. Daags nadien ontvingen we bericht dat de levering zou plaatsvinden in de week van 13 mei. De beloofde Track&Trace-code bleef echter wel op zich wachten… Net als enige andere vorm van communicatie… Op 17 mei stuurden we uw klantendienst een mail met de vraag naar de levering. Als antwoord een zeer vaag antwoord: u kan uw bestelling ieder moment ontvangen. De vraag naar een specifieker tijdstip én de beloofde Track&Trace-link bleef onbeantwoord... Een nieuwe mail met de vraag naar de levering werd op 22 mei verstuurd. Ook hier bleef een antwoord helaas uit. Telefonisch contact lukte ook niet, aangezien er tijdens de kantooruren geen enkele medewerker van het bedrijf noch van de Klantenservice de telefoon beantwoordde. Dan maar contact gezocht via de chat op de website. En daar werd, tot alle verbazing, wél gereageerd! Er waren dus toch medewerkers aan het werk! Maar helaas bleef de communicatie ook hier beperkt tot een zéér vage ‘eind volgende week, want moet uit Italië komen’. Vreemd…volgens de website is de Solar Douche nog steeds ‘Direct uit voorraad leverbaar – 1-3 werkdagen in huis’. Waarom moet het product dan 3 weken na bestelling nog steeds vanuit Italië vertrekken en duurt het nog minstens 10 dagen voor het aankomt… Nog vreemder was het antwoord op de vraag naar de Track&Trace-link: ‘Daar wordt in Italië niet mee gewerkt.’… De chatsessie werd afgesloten nog voor we een volgende vraag konden stellen! Maar u raadt het al…een levering bleef wééral op zich wachten. Elke verdere vorm van communicatie die we met hen hebben geprobeerd, bleven onbeantwoord! Mails werden eerst nog wel gelezen, maar nu krijgen we zelfs geen ontvangstbevestingen van onze mails meer. Volgens mij een teken dat we geblokkeerd staan...?! We zijn altijd beleefd gebleven en hebben nooit scheldwoorden of dreigementen gebruikt. Wij zijn dan ook compleet verontwaardigd om op zulke onrespectvolle manier te worden behandeld! Wij begrijpen ook niet dat de medewerkers van het bedrijf zichzelf elke dag in de spiegel kunnen bekijken wetende dat hun dagactiviteit bestaat uit het negeren van klanten! Voor ons is het héél eenvoudig: WIJ WILLEN ONS GELD TERUG!

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 379,00

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • J. S. Aan ECG Nederland BV

    Na een bestelling op 3 mei (met beloofde levertijd van 3 werkdagen) werd vandaag (na 43 dagen) de Solar Douche (eindelijk) geleverd. Lijkt me toch ook lang ook al kwam die uit Italië... Een tip aan ECG: beloof niets op je website wat je niet kan nakomen, dan heb je geen ontevreden klanten! Maar enfin...toch nog een goede afloop!

    Na een bestelling op 3 mei (met beloofde levertijd van 3 werkdagen) werd vandaag (na 43 dagen) de Solar Douche (eindelijk) geleverd. Lijkt me toch ook lang ook al kwam die uit Italië... Een tip aan ECG: beloof niets op je website wat je niet kan nakomen, dan heb je geen ontevreden klanten! Maar enfin...toch nog een goede afloop!

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)