afgesloten Succesvol

BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp


Deze klacht is Publiek

  • K. L. Aan BASIC FIT

    Basic Fit, sedert september 2018 ben ik lid geworden van jullie club. Nu, 3 juni 2019 hebben jullie voor het eerst een domiciliëring laten doorgaan. Al die tijd hier voor heb ik jullie gecontacteerd hierover tegen de medewerkers van de club. Het ging in orde komen. Elke keer betaalde ik aan de kiosk dan ook handmatig het bedrag over om zo geen boetes te krijgen. (Waar jullie ook zo goed in zijn) De dag voordien had ik nog 150 euro op mijn kaart geplaatst. Zo kon ik voor een eindje weg. Vandaag kijk ik op mijn rekening en zie ik plots dat er geprobeerd is van mijn lidgeld af te nemen van mijn rekening. Dit heb ik geweigerd maar toch nog steeds moest ik 7 euro en 26 eurocent betalen omdat de domiciliëring niet is over gegaan. Ik probeer jullie telefonisch te contacteren, helaas enkel maar per mail te contacteren. Ik vind dit absoluut niet OK! Ik kan dus geen onmiddellijk antwoord verkrijgen van jullie? In de club zelf wordt ik doorverwezen naar de klantendienst (die ik niet telefonisch kan bereiken!)

    Omschrijving van uw klacht

    Basic Fit, sedert september 2018 ben ik lid geworden van jullie club. Nu, 3 juni 2019 hebben jullie voor het eerst een domiciliëring laten doorgaan. Al die tijd hier voor heb ik jullie gecontacteerd hierover tegen de medewerkers van de club. Het ging in orde komen. Elke keer betaalde ik aan de kiosk dan ook handmatig het bedrag over om zo geen boetes te krijgen. (Waar jullie ook zo goed in zijn) De dag voordien had ik nog 150 euro op mijn kaart geplaatst. Zo kon ik voor een eindje weg. Vandaag kijk ik op mijn rekening en zie ik plots dat er geprobeerd is van mijn lidgeld af te nemen van mijn rekening. Dit heb ik geweigerd maar toch nog steeds moest ik 7 euro en 26 eurocent betalen omdat de domiciliëring niet is over gegaan. Ik probeer jullie telefonisch te contacteren, helaas enkel maar per mail te contacteren. Ik vind dit absoluut niet OK! Ik kan dus geen onmiddellijk antwoord verkrijgen van jullie? In de club zelf wordt ik doorverwezen naar de klantendienst (die ik niet telefonisch kan bereiken!)

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 7,26

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BASIC FIT Aan K. L.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04808175 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04808175 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)