Behandeld door Test-Aankoop

TRAVELBIRD De Keyserlei 5, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • J. J. Aan TRAVELBIRD

    In de maand november 2018 (26nov - 7 nachten) heb ik een reis geboekt via Travelbird voor naar Malta te gaan (all-in). Ik heb een bedrag van 1228€ betaald voor 2 personen. Wegens dat Travelbird stopgezet zijn heb ik verschillende claims en mails doorgestuurd. Ik stuur elke maand een mail gestuurd om te vragen of zij al met mijn dossier bezig zijn. Ik moet nog steeds afwachten. Steeds ben ik nog niet terug betaald geweest.

    Omschrijving van uw klacht

    In de maand november 2018 (26nov - 7 nachten) heb ik een reis geboekt via Travelbird voor naar Malta te gaan (all-in). Ik heb een bedrag van 1228€ betaald voor 2 personen. Wegens dat Travelbird stopgezet zijn heb ik verschillende claims en mails doorgestuurd. Ik stuur elke maand een mail gestuurd om te vragen of zij al met mijn dossier bezig zijn. Ik moet nog steeds afwachten. Steeds ben ik nog niet terug betaald geweest.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 1228,00

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • J. J. Aan TRAVELBIRD

    Zie documenten bewijsstukken van betaling.

    Zie documenten bewijsstukken van betaling.


    Bijlagen
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 17 juni 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)