Hoge factuur en probleem niet opgelost, minnelijke schikking bespreekbaar

afgesloten Niet succesvol Behandeld door Test-Aankoop 103517680

BULEX SERVICES Golden Hopestraat 15, DROGENBOS


Deze klacht is Publiek

  • D. V. Aan BULEX SERVICES

    Beste, Tijdje geleden jullie technieker over de vloer gekregen voor een herstelling ifv van de drukmeting in het toestel. Kort samen gevat, twee dagen na het bezoek viel het toestel terug uit op dezelfde fout als voor het bezoek. Dus probleem niet opgelost. Wat is er wel gebeurd , een nieuwe printplaat gestoken van om en bij de 200 euro, ook liet de technieker de boodschap na dat het toestel dringend vervangen moest worden of dat er kosten aan het toestel waren van om en bij de 1000 euro. Bij deze diagnose was ik niet ter plaatse en later kreeg ik een factuur van meer dan 347 euro voor een interventie die mij niets opgeleverd heeft!!! Ook liet de technieker een check achter voor bij een eventuele vernieuwing van het toestel een kleine korting te krijgen. Dit is voor mij al dubbelzinnig ,herstelling doen en toch aanmanen om een nieuwe te kopen, een auto die bv aan vervanging toe is ga je toch ook geen nieuwe banden opzetten om dan te zeggen dringend andere auto kopen!!! De technieker had me kunnen bellen om te zien wat we zouden doen met de boiler , deze was dan ook al meer dan 14 jaar oud. Hiervoor heb ik dan ook vele malen gebeld en nooit een sluitend antwoord gekregen wat ze hier konden voor doen, doorverbinden, de verantwoordelijke is er niet , ik zal u terug bellen ,.... Telkens heb ik zelf kunnen terugbellen voor een oplossing maar .... Bij mijn laatste telefoontje waren we bezig over het feit dat ik de nieuwe printplaat wou terug sturen en de klantendienst ging mij terug contacteren met een antwoord op dit voorstel. Geen antwoord gekregen en daarom heb ik niet betaald!!! Mijn voor stel is , ik betaal de werkuren omdat ik jullie vraag om te komen kijken en een diagnose te stellen en indien het zin heeft kosten te doen aan het toestel , maar een printplaat plaatsen van 200 euro die niets opleverd vind ik absurd! Dus die wil ik terug sturen en niet betalen! Nota, bij het bezoek van de technieker was het toestel in werking dus , het was een probleem dat er niet altijd of continue was.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Tijdje geleden jullie technieker over de vloer gekregen voor een herstelling ifv van de drukmeting in het toestel. Kort samen gevat, twee dagen na het bezoek viel het toestel terug uit op dezelfde fout als voor het bezoek. Dus probleem niet opgelost. Wat is er wel gebeurd , een nieuwe printplaat gestoken van om en bij de 200 euro, ook liet de technieker de boodschap na dat het toestel dringend vervangen moest worden of dat er kosten aan het toestel waren van om en bij de 1000 euro. Bij deze diagnose was ik niet ter plaatse en later kreeg ik een factuur van meer dan 347 euro voor een interventie die mij niets opgeleverd heeft!!! Ook liet de technieker een check achter voor bij een eventuele vernieuwing van het toestel een kleine korting te krijgen. Dit is voor mij al dubbelzinnig ,herstelling doen en toch aanmanen om een nieuwe te kopen, een auto die bv aan vervanging toe is ga je toch ook geen nieuwe banden opzetten om dan te zeggen dringend andere auto kopen!!! De technieker had me kunnen bellen om te zien wat we zouden doen met de boiler , deze was dan ook al meer dan 14 jaar oud. Hiervoor heb ik dan ook vele malen gebeld en nooit een sluitend antwoord gekregen wat ze hier konden voor doen, doorverbinden, de verantwoordelijke is er niet , ik zal u terug bellen ,.... Telkens heb ik zelf kunnen terugbellen voor een oplossing maar .... Bij mijn laatste telefoontje waren we bezig over het feit dat ik de nieuwe printplaat wou terug sturen en de klantendienst ging mij terug contacteren met een antwoord op dit voorstel. Geen antwoord gekregen en daarom heb ik niet betaald!!! Mijn voor stel is , ik betaal de werkuren omdat ik jullie vraag om te komen kijken en een diagnose te stellen en indien het zin heeft kosten te doen aan het toestel , maar een printplaat plaatsen van 200 euro die niets opleverd vind ik absurd! Dus die wil ik terug sturen en niet betalen! Nota, bij het bezoek van de technieker was het toestel in werking dus , het was een probleem dat er niet altijd of continue was.

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
  • BULEX SERVICES Aan D. V.

    O.Ref/CM-B03662974 Beste mevrouw, mijnheer, Wij hebben uw klacht goed ontvangen, waarvoor onze dank. Onze technieker heeft tijdens de interventie van 21/03/2019 het nodige gedaan om het toestel dat toch al 14 jaar is te herstellen. Wij kunnen de printplaat niet terugnemen. De getrouwensheidcheque (ter waarde van 126 euro) die de technieker heeft achtergelaten, was bedoeld al compensatie indien u een nieuw toestel aankocht. De factuur is terecht en blijft behouden. Wij nodigen u dan ook uit om de factuur te voldoen om bijkomende kosten te vermijden. Met vriendelijke groeten, Christele Perrault Klachtenmedewerker/Collaborateur Service Plaintes Bulex N.V.Bulex S.A. Golden Hopestraat 15 1620 Drogenbos Belgium Phone +32 2 431.80.00 www.bulex..be Think green before printing!

    O.Ref/CM-B03662974 Beste mevrouw, mijnheer, Wij hebben uw klacht goed ontvangen, waarvoor onze dank. Onze technieker heeft tijdens de interventie van 21/03/2019 het nodige gedaan om het toestel dat toch al 14 jaar is te herstellen. Wij kunnen de printplaat niet terugnemen. De getrouwensheidcheque (ter waarde van 126 euro) die de technieker heeft achtergelaten, was bedoeld al compensatie indien u een nieuw toestel aankocht. De factuur is terecht en blijft behouden. Wij nodigen u dan ook uit om de factuur te voldoen om bijkomende kosten te vermijden. Met vriendelijke groeten, Christele Perrault Klachtenmedewerker/Collaborateur Service Plaintes Bulex N.V.Bulex S.A. Golden Hopestraat 15 1620 Drogenbos Belgium Phone +32 2 431.80.00 www.bulex..be Think green before printing!

  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 28 mei 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)