betaalde goederen worden niet geleverd

eglobal central


Deze klacht is Publiek

  • F. O. Aan eglobal central

    Beste, ik bestelde een camera (Olympus Tough TG-5) via de website van eglobal central omdat die op jullie website werd aangeduid als goedkoopste online aanbod (is trouwens nog steeds het geval op 15mei). Bestelling is gedaan op 13 april en ondertussen is er nog steeds geen camera geleverd. Ik heb de klantendienst gecontacteerd op 5 of 6 mei (via webformulier) en ze hebben me gezegd dat het nog niet betaald is, alhoewel ik op mijn bank-uittreksel (kredietkaart) zie dat er 299euro is overgeschreven naar elgobal central. Dat heb ik hun dan ook op 8 mei geantwoord en sindsdien heb ik niets meer van hun gehoord. Omdat die website op jullie website als optie aangeduid staat, was ik ter goeder trouw en heb niet snel genoeg actie ondernomen. Ik zou jullie hulp enorm hard appreci"eren. dank bij voorbaat Filip

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, ik bestelde een camera (Olympus Tough TG-5) via de website van eglobal central omdat die op jullie website werd aangeduid als goedkoopste online aanbod (is trouwens nog steeds het geval op 15mei). Bestelling is gedaan op 13 april en ondertussen is er nog steeds geen camera geleverd. Ik heb de klantendienst gecontacteerd op 5 of 6 mei (via webformulier) en ze hebben me gezegd dat het nog niet betaald is, alhoewel ik op mijn bank-uittreksel (kredietkaart) zie dat er 299euro is overgeschreven naar elgobal central. Dat heb ik hun dan ook op 8 mei geantwoord en sindsdien heb ik niets meer van hun gehoord. Omdat die website op jullie website als optie aangeduid staat, was ik ter goeder trouw en heb niet snel genoeg actie ondernomen. Ik zou jullie hulp enorm hard appreci"eren. dank bij voorbaat Filip

    Gewenste oplossing

    Vervanging

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)