ENECO BELGIUM S.A. Battelsesteenweg 455i, Mechelen


Deze klacht is Publiek

  • K. A. Aan ENECO BELGIUM S.A.

    Beste, We zijn sinds april 2019 overgestapt naar Essent , waardoor we een slotafrekening kregen van Eneco met een schatting die dus 933€ zou zijn die we zouden moeten opleggen op de 1200€ die we al betaald hadden voor 6 maand verbruik , we hebben dan de correcte meterstanden doorgegeven op 23 april 2019 en kregen we een brief en mail dat we 66€ in ons voordeel waren maar kregen dan nog een mail dat we 870€ ( afgerond) nog zouden moeten opleggen. We zijn een gezin van 3 personen waaronder 1 een kind , in heb deze al meermaals schriftelijk betwist en krijg telkens de zelfde uitleg terug dus m.a.w geen rekening gehouden met de uitleg die ik hun gegeven heb. Wat kunnen we doen? Want ik ben niet bereid zo een belachelijk bedrag te betalen Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten. Adam Kimberley

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, We zijn sinds april 2019 overgestapt naar Essent , waardoor we een slotafrekening kregen van Eneco met een schatting die dus 933€ zou zijn die we zouden moeten opleggen op de 1200€ die we al betaald hadden voor 6 maand verbruik , we hebben dan de correcte meterstanden doorgegeven op 23 april 2019 en kregen we een brief en mail dat we 66€ in ons voordeel waren maar kregen dan nog een mail dat we 870€ ( afgerond) nog zouden moeten opleggen. We zijn een gezin van 3 personen waaronder 1 een kind , in heb deze al meermaals schriftelijk betwist en krijg telkens de zelfde uitleg terug dus m.a.w geen rekening gehouden met de uitleg die ik hun gegeven heb. Wat kunnen we doen? Want ik ben niet bereid zo een belachelijk bedrag te betalen Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten. Adam Kimberley

    Gewenste oplossing

    Een redelijk bedrag max 400€ als het moet

    Bijgevoegde documenten
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)