MY COLLECTIONS


Deze klacht is Publiek

  • N. D. Aan MY COLLECTIONS

    Ik werd een tijd geleden opgebeld, nav enquête die ik zou ingevuld hebben en iets gewonnen heb. Ik wist zelf van niets, maar het kon evt mijn vriendin geweest zijn, ik had er geen flauw idee van hoe anders. Ik ben niet geinteresseerd in de producten van myCollections, aangezien ik niets koop wat ik niet gezien heb, maar liet me telefonisch overhalen om een gratis kennismakingspakket te ontvangen. Dit was een zeer opdringerig gesprek. Een hele tijd later kreeg ik een brief van deurwaarder Frank Spruyt in de bus. Omdat ik moeilijk kan bellen tijdens hun kantooruren en wel graag telefonisch contact had gemaakt om te vragen hoe dit kon voor een gratis pakket die ik nooit gezien had, heb ik deze dreiging betaald (90,97€), voor verdere stappen te voorkomen. Een week later vond ik een gaatje om te bellen. Het enige wat ze mij daar konden zeggen was: “U heeft betaalt, dit wil zeggen dat u akkoord gaat, dit kunnen wij niet meer omdraaien. Een hele tijd heb ik niets meer gehoord. Dus ik dacht, ene keer pech gehad… Betaald en opgelost.. Tot plots, gisteren ik weer een brief kreeg van deze Spruyt. Het bedrag is al opgelopen tot 176,36€! Ik heb niets ontvangen en wil ook niet betalen voor lucht. Deze maffia praktijken moeten stoppen. Ik wil uit deze database gehaald worden en vind dat dit niet kan! Ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn…

    Omschrijving van uw klacht

    Ik werd een tijd geleden opgebeld, nav enquête die ik zou ingevuld hebben en iets gewonnen heb. Ik wist zelf van niets, maar het kon evt mijn vriendin geweest zijn, ik had er geen flauw idee van hoe anders. Ik ben niet geinteresseerd in de producten van myCollections, aangezien ik niets koop wat ik niet gezien heb, maar liet me telefonisch overhalen om een gratis kennismakingspakket te ontvangen. Dit was een zeer opdringerig gesprek. Een hele tijd later kreeg ik een brief van deurwaarder Frank Spruyt in de bus. Omdat ik moeilijk kan bellen tijdens hun kantooruren en wel graag telefonisch contact had gemaakt om te vragen hoe dit kon voor een gratis pakket die ik nooit gezien had, heb ik deze dreiging betaald (90,97€), voor verdere stappen te voorkomen. Een week later vond ik een gaatje om te bellen. Het enige wat ze mij daar konden zeggen was: “U heeft betaalt, dit wil zeggen dat u akkoord gaat, dit kunnen wij niet meer omdraaien. Een hele tijd heb ik niets meer gehoord. Dus ik dacht, ene keer pech gehad… Betaald en opgelost.. Tot plots, gisteren ik weer een brief kreeg van deze Spruyt. Het bedrag is al opgelopen tot 176,36€! Ik heb niets ontvangen en wil ook niet betalen voor lucht. Deze maffia praktijken moeten stoppen. Ik wil uit deze database gehaald worden en vind dat dit niet kan! Ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn…

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 90,97

    Herziening van de factuur

    Volledig uit hun systeem geschrapt worden

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • MY COLLECTIONS Aan N. D.

    Geachte, Wat vervelend allemaal zeg. Wij zullen de openstaande factuur crediteren en het dossier bij de gerechtsdeurwaarder laten sluiten. Verdere toezending is uiteraard beeindigd. Tevens hebben wij uw gegevens geblokkeerd voor nieuwe telefonisch contact. Wij gaan ervan uit u hiermee een passende oplossing te hebben geboden. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons dan gerust even weten. Met vriendelijke groet, My Collections Klantenservice Vlaanderen Bpost EMC - My Collections BV PostbusBoa®te postale 9657 Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C 1830 MACHELEN T: 02/899.20.65 E: info@mycollections.be IBAN: BE85363105668406 www.mycollections.be www.mycollections.nl www.mycollections.com

    Geachte, Wat vervelend allemaal zeg. Wij zullen de openstaande factuur crediteren en het dossier bij de gerechtsdeurwaarder laten sluiten. Verdere toezending is uiteraard beeindigd. Tevens hebben wij uw gegevens geblokkeerd voor nieuwe telefonisch contact. Wij gaan ervan uit u hiermee een passende oplossing te hebben geboden. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons dan gerust even weten. Met vriendelijke groet, My Collections Klantenservice Vlaanderen Bpost EMC - My Collections BV PostbusBoa®te postale 9657 Bedrijvenzone Machelen Cargo Building 829 C 1830 MACHELEN T: 02/899.20.65 E: info@mycollections.be IBAN: BE85363105668406 www.mycollections.be www.mycollections.nl www.mycollections.com

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)